Weet iemand, of erop Langkawi ook van die salons zijn met Dr Fish, ik weet dat er meer als genoeg in Kl zijn,
bvd
Hallo Brit,
Je hebt helemaal gelijk, ik werd de dag na mijn reactie aan jou al door meerdere expats hier ( die blijkbaar nooit op een vraag reageren maar dit forum wel aandachtig blijken te lezen ) op aan gesproken.
Ter verdediging kan ik zeggen dat jij refereerde aan Underwaterworld op Pantai Chenang en ik er daar geen wist en Cultural Village niet echt “my cup of tea” is maar ik heb de eerste de beste keer dat er kennissen uit NL over waren een kijkje genomen en ja hoor, hij zit er.
Bij gelegenheid zal ik er eens binnen lopen.
Sorry dat ik vergeten ben hier een rectificatie te plaatsen.
Groetjes
Hans
hoihoi,
n Dr fish is n spa, waar knabbelvisjes in zitten, en daar kan je dan met je handen of voeten in gaan zitten, en die knabbelen, dan je eelt, velletjes enzo weg(als ik dit hier zo schrijf, klinkt het best onsmakelijk::o )
In Nl hebben ze dit ook wel, mar daar ist erg duur, ik betaalde in Kl voor met voeten, n behandeling van 30min omgerekend €5.00, dus das nog eens leuk om het dan te proberen.
Ik moet zeggen in het begin, voelt het raar, net kleine stroomstootjes, maar je went eraan, en eerlijk is eerljik, me voeten waren nog nooit zo zacht.(tu)
Gr Brit
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?