Ik heb iets gehoord/gelezen over dat als je de petrona towers wilt bezoeken en in wilt, je dan voor een bepaalde tijd daar moet zijn?Wie kan mij vertellen hoe dit zit? Groet Anne
Hallo, wij waren er 1 week gelden om 11 uur, en konden als we wilden om 14.30 n bezoekje brengen aan de toren, hebben dit niet gedaan, want we hebben de Kl toren bezocht, daar heb je n veel beter uitzicht, en kan je zolang blijven als je wil.
Maar als je zeker wilt zijn van kaartjes zou ik adviseren om smorgens rond 8uur, n kaartje te bemachtigen,alleenkan jedan niet zelf bepalen wanner je dan mag komen, je bnet afhankelijk hoe druk het is, maar in ons geval, was het dus niet druk, en het was nog wel vakantie in Malaysia.
wij hadden rond 8 uur kaartjes gekocht voor een ritje om 18.00 uur (snel met de taxi om kaartjes te kopen daarna weer terug naar hotel)
ik vond het hartstikke leuk, tijdstip dat de zon ook onderging en het niet zo heel erg druk was, zijn een klein half uurtje boven geweest
Vond het de moeite waard
veel plezier
gr Annika
Wij zijn er op maandagmorgen 15 februari om ongeveer 7.30 uur aangekomen. Er stond toen al een lange rij wachtende. Toen het loket openging om 8.30 uur konden we kiezen hoe laat we wilden. Wij hebben gekozen voor de eerste vrije tijd en dat was 9.30 uur. Dus we hoefden nog maar heel even te wachten voor we eerst naar het filmzaaltje en even later naar boven mochten
Dus ook op maandag is het mogelijk.sunflower.
Wat je ook kunt doen als je geen zin hebt om vroeg op te staan om in een rij te gaan staan: We hebben destijds via ons hotel kunnen regelen dat iemand de kaartjes voor ons ging halen, we betaalden (weet niet precies meer hoeveel) aan een medewerker van het hotel een klein bedrag en konden daarna de skybridge bezoeken!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?