Amsterdam - Singapore voor 499,00

• Cees

Zelf hebben we er niets aan maar vooor wie nog moet boeken.

Lufthansa heeft de tickets Amsterdam - Singapore in de aanbieding gedaan voor 499,00. Boeken tot en met 6 april. Heen van 1 mei t/m 30 juni. Terug van 2 mei t/m 30 september.

Cees

• ozzietukker

Zeker een goede prijs, wel vlieg je via Frankfurt, en vanaf Frankfurt vliegt Lufthansa met de 747, en die heeft geen PTV maar alleen wat schermen in het gangpad, te vergelijken met KLM 747-combi toestellen.

Dan zijn wellicht andere maatschappijen een betere keus.

• Joost123

Ik las dat verschillende mensen op zoek waren naar aanbiedingen, dit is een nieuwe.

http://www.atp.nl/vliegticket/azie/maleisie/kuala_lumpur?utm_source=e-mark%20mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=Nieuwsbrief+week+12%2C+2010

• mikez18

Ethiad heeft nu bru - bkk voor 400 euro in de aanbieding. Vanuit bkk makkelijk naar kl te gaan . Vertrek t/m jun

• saskia

Dit zijn de goede tips!

Krijg alleen bij Lufthansa op de site alleen maar in mei de 499 eruit.

Wij gaan waarschijnlijk voor de rechtrstreekse vlucht KL voor 635 (zie vliegwinkel.nl!)

Groet saskia

• Rian

Hoi Saskia,

Het is mij wel gelukt om te boeken vandaag bij Lufthansa, ik ga in juni en kom in juli terug.

De vluchten gaan op zich wel hard, want ik kon al niet meer terug vliegen op de dag die ik eigenlijk wilde en die gister nog wel beschikbaar was.

Groeten,

Rian