Mobiel internet

• Maria

Hallo,

Ik heb een iphone, die niet sim lock vrij is, dus ik kan er geen ander simkaartje in doen. Ik zou wel graag af en toe even online willen, maar dat is nogal prijzing, daarom vroeg ik me af of iemand misschien weet of het mogelijk is iets van een kraskaart voor mobiel internet te kopen in maleisie, zodat ik niet mijn simkaart er uit hoef te halen.

Alvast bedankt voor de info.

Groet,

Maria

• Mike

Hoi Maria,

Geen idee hoe dat met kraskaarten zit, maar wat je wel kunt doen is je al via internet aanmelden bij starbucks en de coffee bean en dan kun je daar via hun WIFI netwerk onder het genot van een bakje koffie surfen. Wordt weer wat lastiger in de afgelegen gebieden, maar ik weet niet of je daar ook wel mobiel internet hebt?

Groeten

Mike

• ozzietukker

Ik heb alleen maar een IPOD, maar kan gelukkig op steeds meer plekken in Azie gebruik maken van WIFI internet, inderdaad bij Starbucks of MC Donalds, maar ook op steeds meer plaatsen free public wifi.

Het loont om af en toe de IPOD naar WIFI netwerken te laten zoeken, je zult relatief veel netweken vinden die je kunt gebruiken.

Toch gek eigenlijk, vroegah vond ik het allemaal onzin, maar nu ik zelf bezitter ben van een IPOD zit ik overal maar naar netwerken te zoeken… ach het veraangenaamd het wachten op veel plekken wel weer.

• merel445

Weet je zeker dat je je moet aanmelden??

Kan er nl. op de site van Starbucks Malaysia niets over vinden. Wel zie ik dat je je moet aan melden voor de VS en Canada.

Groeten

Merel