Kosten excursies

• knotje

Misschien al 100 keer gevraagd,maar ik kan er niet echt iets over terugvinden (of ik heb niet goed genoeg gekeken :S.)

Als je daar excursies boekt,bv een tocht in de jungle,snorkelen op Perhentian etc etc.

Wat zijn dan ongeveer de kosten (in euro)?

Met andere woorden moet je een dik gevulde portemonnee meeslepen als je daar leuke uitstapjes wilt maken?

Alvast ontzettend bedankt!!

• Yvonne

Het hangt ook een beetje af van de exclusiefheid van je excursies.

Snorkelen kan al voor een paar euro als je alleen een snorkelset huurt, wil je echter door een boot meegenomen worden en bijvoorbeeld een lunch erbij op de boot of een eiland dan wordt het duurder. Hoeveel weet ik niet want dat hebben we niet gedaan.

Wij hebben een excursie gedaan naar satang island (Borneo). Vervoer heen, overnachting, schildpadden zien, snorkeltour, maar geen eten. Was volgens mij iets van 300 ringgit voor 2 personen, dat is iets van 70 euro.

Verder hebben we een tour van uncle tan gedaan naar de kinabatangan river, 2 nachten middenin de natuur, alle maaltijden en excursies erbij iets van 80 euro p.p.

Verder kan je veel op eigen houtje, je betaald bijvoorbeeld alleen de entree voor een nationaal park en gaat zelf wandelen. Kost je dus een paar euro en je ziet veel mooie natuur en dieren.

Groetjes Yvonne