tips voor vakantie met 2 kinderen

• Dennis

Wij zijn zelf al vele malen in asie geweest, echter nu gaan we met onze 2 dochters van 1,5 en 3,5. totaal gaan we 3 weken en willen naar 2 of 3 bestemmingen gaan binnen Maleisie. We zoeken naar een bestemming in de natuur waar ook wat te zien is voor kinderen en 1 plek lekker aan een mooi strand, waar je kan duiken.

Wie heeft er tips wat leuk is om met kinderen naar toe te gaan in Maleisie. Wellicht mooi eiland om met een binnenlandse vlucht naar toe te vliegen.

alle tips zijn welkom!

• hubaa

Wij hebben afgelopen september rondgereisd in Maleisie met een kind van 3 en van 5 maanden. Misschien kan onze site voor tips en/of inspiratie zorgen:

www.maleisiemetkids.reismee.nl

succes!

• natalie

Wij reizen al weer enige jaren met onze kinderen, nu 3 en 5 jaar oud. Maleisie is echt geweldig. Persoonlijk zou ik voor Langkawi kiezen als ik van het strand wil genieten. Naast strand kun je dit combineren met de natuur.

KL is ook heel leuk voor kinderen. Nadat je wat door de stad hebt gewandeld, kunnen de kinderen achter de petronas towers genieten van wat verkoeling en een speeltuin. Er ligt een park, met daarin een leuk ‘zwembad’ (laagje water tot hooguit kniehoogte, en wat speeltoestellen.

Ik vind het lastig om aan te geven om te verblijven als je maximaal 2 of 3 plekken wilt aandoen. Wij hebben gereisd met het openbaar vervoer en dit gaat uitermate makkelijk. Bussen rijden op tijd, goede wegen, etc. Natuurlijk is een taxi/autohuur met chauffeur ook een optie. Persoonlijk zou ik naar KL, Melakka, Taman Negara gaan en dan nog even genieten van het strand (Langkawi). Ik hoor ook dat er goede eilanden zijn voor de oostkust van Maleisie. Maar daar zijn wij niet geweest vanwege het regenseizoen.

Je kunt onze reis nalezen op www.mellefeije.web-log.nl. Misschien doe je nog wat ideeen op. Heb je nog vragen, laat even een reactie achter op mijn website dan mail ik je terug.

Het wordt zeker een geweldige vakantie.