hoe/waar te boeken Selingan island resort op turtle island

• sterbeek

Hallo,

wie kan ons helpen..??

Hoe hebben juliie selingan island resort geboekt .. via internet of ter plaatse..

Het schijnt dat dit het enig eis op turtle island en dat er niet al te veel mensen worden toegelaten.

2e

Als wij de kinabatangan rivier bezoeken waar kunnen we dan het beste overnachten??

Ik heb een kleine beperking met lopen(loop met een stok) maar kan voor de rest goed lopen gaat alleen niet zo snel…

Is het voor mij dan redelijk te doen in dit gebied??

In 2008 in thailand geweestging prima en vorige jaar de west kust van amerika gedaan.

Groetjes joyce

• lianne

Hallo Joyce,

Wij hebben Turtle Island (pulau Selingan) al een aantal maanden geleden vastgelegd bij Crystal Quest (cq1996@streamyx.com)

Ze hadden toen al niet meer de data die wij graag wilden. Daarom zijn we gaan schuiven met ons reisschema en hebben alsnog een datum kunnen vaststellen.

Voor info en prijzen kan je ze gewoon mailen.

Voor de Kinabatangan rivier gaan wij naar The Last Frontier resort. Dat staat prima aangeschreven op tripadvisor. Misschien is het voor jullie minder geschikt, want je schijnt nog 500 traptreden op te moeten gaan voor dat je bij de Lodge bent ligt die op een heuvel ligt.

Kijk anders even op hun site; The Last Frontier resort Of mail even met Gert, de belgische eigenaar.

Een andere optie zou kunnen zijn dat je bv in Sepilok bij Paganakan Dii resort verblijft, en dat zij met jullie riviertrips maken. Ik weet dat dit kan, en misschien is dit handiger voor jullie.

Wij gaan zelf in augustus naar beide adressen en natuurlijk ook naar Selingan.

Lianne

Bosch Vertrekt