Boottocht Penang Langkawi

• Chris

Volgende week vertrek ik voor 3 weken naar Maleisië, waarin we de laatste week op Langkawi verblijven.

Aangezien we savonds op Penang aankomen en smorgens direct met de boot door willen varen wil ik graag weten of de boot tickets ook vooraf online bestelbaar zijn? Na veel googlen heb ik nog niks kunnen vinden..

Of misschien ergens bij een reisbureau in Kuala Lumur te koop, aangezien we hier onze eerste 3 dagen door brengen.

• Martijn

tickets kun je bij de boot kopen

• Hans

http://www.langkawi-ferry.com/lfs/ebooking/booking1.asp

betalingsbewijs is het enige wat je krijgt en daarmee haal je het ticket bij het loket!!

groetjes en veel plezier op Langkawi, zie je misschien in Champor Champor

Hans

• Chris

Bedankt voor de tips, alleen kan ik op de website de optie “first class tickets” niet vinden, ik had al gelezen dat het wel handig is om first class te boeken ivm zeeziekte.

Of zijn deze tickets in de ochtend voor vertrek nog ruim verkrijgbaar?

• natalie

Onze heenreis van Penang naar Langkawi hebben we 's ochtends op moment van vertrek geboekt. We wilden de terugreis 1 dag van te voren boeken. Alles vol! We zijn uiteindelijk per vliegtuig naar KL vertrokken. Dus als je weet op welke datum je de boot wilt nemen, boek dan zo spoedig mogelijk. Ik weet niet of er verschillende klassen op een boot zijn. Ik heb geen verschil kunnen ontdekken. Volgens mij moet de zee wel erg ruw zijn als je zeeziek wilt worden….

Fijne reis!