Taman Negara + Tuna Bay

• Christian

Hallo allemaal

Samen mety mijn vriendin gaan vertrekken we 11 Juli voor 3 weken naar Malaysia. Wij hebben de vluchten + hotels KL + weekje Borneo al geboekt.

Alleen TN ng niet.

Heeft er iemand nog advies of iets dergelijks. Kan ik deze excursie in KL regelen? zo ja waar? Vertrekken dagelijks de bussen etc naar TN?

Moet je gelijk de overnachtingen regelen in KL of kan je dit terplaatse doen ?

Wij gaan ook 5 nachten naar Perhentian toe naar het resort Tnu bay.

Hoeveel geld moet je ongeveer meenemen om te kunnen eten en drinken ? Of is het beste op de laatste dag met je creditcard te betalen ?

alvast bedankt voor de tips

Groetjes Christian en Simone

• Stefan

Vanuit KL vertrekken er dagelijks genoeg bussen naar TN. Of je van te voren moet boeken weet ik niet in juli..ik ben zojuist terug er vandaan en heb gewoon ter plekke geboekt

(Rainforest Resort, een aanrader overigens). Excursies kan je gewoon ter plaatse boeken er zitten meerdere boekingskantoren en het kan ook vaak via het hotel zelf.

Ik ben zelf ook bij Tuna Bay geweest, de prijzen voor eten en drinken liggen hier gemiddeld wat hoger. Avondeten tussen de 20-50 Ringit ongeveer. Maar je kan ook ergens anders eten op het eiland natuurlijk.

Wij hebben gewoon op het einde via creditcard betaald.

Succes