Waar kunnen we het beste het WK kijken?

• Mark en Melissa

Beste mensen,

Wie dacht dat het zou gebeuren?? Nederland in de halve finale van het wk! Natuurlijk gaan ze de Uruguay verslaan en worden we volgende zondag wereldkampioen! De vraag die ik hierbij zou willen stellen is:

Zondag 11 juli zitten wij in Kuala Lumpur en willen we graag voetbal kijken in een bar/kroeg/cafe. Heeft iemand een idee waar dit het beste zou kunnen?? Ik heb zelf al iets gehoord over Havana in Bukit Bintang, wat omgedoopt zou worden tot Holland House… Iemand hier bekend mee? Zijn er eventuele andere opties?

Hartelijke groeten,

Mark en Melissa

• Bas

Hoi wat een goeie dit te posten, ik wil ook graag weten waar te kijken.

Zijn jullie al meer te weten gekomen? Ik kijk ook nog even rond op internet.

Groeten Bas

• joop321

Ik zou het in die Ierse pub proberen als ik in Kuala Lumpur zat

www.finneganspubs.com

• Melissa

Oke, bedankt!

Dus Holland House is dan niets? Het is lastig om op internet te zoeken naar een leuke locatie..

Finnegans had ik inderdaad ook in gedachten als het helemaal niets zou zijn….

Zijn er nog andere opties waar mensen gaan kijken?

Groetjes,

Melissa

• Melissa

Bovendien, het is half 3 dan in KL toch?? Is er dan uberhaupt wel wat te zien?

Groetjes!

• joop321

Melissa, volgens mij kijk jij niet vaak voetbal.

WERELDkampioenschappen, IERSE pub.

Daar kijken ze zoveel mogelijk sport.

In Kroatie stond er op elk terras een tv en die doen geeneens mee.

• joop321

Melissa, volgens mij kijk jij niet vaak voetbal.

WERELDkampioenschappen, IERSE pub.

Daar kijken ze juist zoveel mogelijk sport.

In Kroatie stond er op elk terras een tv en die doen geeneens mee.

• Marjolein

Wij zijn ook aan het rondkijken voor de finale in Kuala Lumpur, Havana House komt wel veel voor, dus dat zal het wel gaan worden. Wij nemen de schmink vlaggetjes mee ;-)

Rob&Marjolein

• Ilya

Tuurlijk Havanna…helemaal bomvol met Nederlanders…helemaal in het oranje. Changkat ligt in hartje KL…5 minuten lopen vanaf Jalan Bukit Bintang….schuin tegenover BB Plaza richting Jalan Alor (bekende eetstraat); dan Changkat in met zijn vele hippe barretjes, loungetentjes en restaurants…dan tot 2.30 wachten bij Havanna :)….RM50 voor 10 muntjes…biertje kost 2 muntjes…wijntje 3!!! Veel plezier!!!

• Matthijs

Wij zitten tijdens de finale in Melakka…

Weet iemand of daar ook een Irish pub zit?? of heeft iemand een andere idee!

Tis inderdaad wel om half drie 's nachts maar wil het echt niet missen.

Groeten,

Matthijs