Hallo allemaal,
Neeeeeeeee, ga alsjeblieft NIET naar Havanna toe!!!!!!! Ik ben er de laatste wedstrijd geweest en het was echt een ENORME teleurstelling. Ik had er zoveel spijt van dat ik daarheen ben gegaan! Uiteraard zul je van iedereen verschillende verhalen horen, maar ik heb meerdere mensen gesproken en die vonden het ook allemaal niets! Natuurlijk waren er wel veel mensen in het oranje, maar dat betekent nog niet dat er ook sfeer is, want dat was er absoluut niet. Ik heb eerdere wedstrijden met veel minder Nederlanders gekeken, maar daar was veel meer sfeer! Zelfs na de GEWONNEN wedstrijd viel het vies tegen! Na het laatste fluitsignaal was meer dan de helft van de mensen naar huis en na een kwartier was er bijna niemand meer.
Tevens is de entree 25 Ringgit en het is 8 muntjes voor 48 Ringgit, dus niet de prijzen zoals eerder vermeld.
Nu kan ik wel gaan klagen, maar ik kan ook actie ondernemen. Ik wil gewoon een fantastische avond hebben! Vanavond ga ik met een ander Nederlands stel 2 locaties in Chinatown bekijken. De eerste is in de Reggae Bar, waar we goeie verhalen over hebben gehoord, en de tweede is op Merdeka Square. Op dit plein staan 2 mega schermen en dat moet ook leuk zijn. Als deze twee locaties niet geschikt bevonden worden, dan ga ik het regelen in een cafe (waarschijnlijk Restoran Sutraa) in Bukit Bintang. Dit is in dezelfde straat als waar Havanna zit, dus als je het niet leuk vindt, dan kun je altijd nog naar Havanna toe gaan.
Ik weet morgen meer, dus ik zal morgen voor 16.00 uur plaatsen wat er uiteindelijk gaat gebeuren.
Hopelijk tot morgen!