Waar kunnen we het beste het WK kijken?

• Johan en Anne-Marie

Hoi,

Ook wij zijn dan in Kuala Lumpur. wordt een latertje! Havanna klinkt erg goed.

Dit moet je met een groep Nederlanders kijken natuurlijk. We houden deze site in de gaten.

Tot nu toe heeft Havanna onze voorkeur.

WE GAAN WINNEN!

groeten Johan en Anne-Marie

• maarten

woon nu een tijdje in kuala lumpur, en mis nederland tijdens het wk enorm! nu ik havanna hoor vallen zal ik er bij zijn! dus plus 2 in oranje!

• maarten

in melaka, discovery cafe moet vast en zeker geschikt zijn

• Fida & Sven

Wat leuk om te lezen dat er zoveel mensen in KL gaan kijken. Wij vertrekken zaterdagochtend uit Nederland en zullen onze vakantie extra goed beginnen als Nederland gaat winnen. Leuk als we dat met zn allen mee kunnen maken!!

Heeft Havana ook een website? En voor degenen die er nu al zijn, hoe is de drukte in KL? Is het echt nodig dat we als backpackers van tevoren een kamer regelen?

• Remi Bargmann

Hallo allemaal,

Waar gaan we met zn allen de finale kijken? Ik kom zaterdag avond aan in KL :)

schouder aan schouder :) Hup Holland Hup, ik heb alle wedstrijden tot nu toe gezien bij het Fifa Fan Fest in Sydney :)

Laten we hopen dat deze campagne met Goud bekroond word :)

Hoe kan ik jullie bereiken?

Gr

Remi

• mirjam en mark

Wij gaan morgen naar maleisie en komen dan zondag om 11 uur aan.

We gaan denk ik dan ook naar de Havanna. Lijkt ons super gezellig om met andere nederlanders gezellig de wedstrijd te bekijken. Kan iemand aangeven hoe we daar het beste kunnen komen, want wij weten de weg daar dan nog helemaal niet,

Hopelijk tot zondag en dat Nederland wint natuurlijk,

Groetjes Mark en Mirjam

• maarten

bereik ons door rond een uur of 11 in little havanna te zijn! :)

• Paardepoot

Hallo allemaal,

Neeeeeeeee, ga alsjeblieft NIET naar Havanna toe!!!!!!! Ik ben er de laatste wedstrijd geweest en het was echt een ENORME teleurstelling. Ik had er zoveel spijt van dat ik daarheen ben gegaan! Uiteraard zul je van iedereen verschillende verhalen horen, maar ik heb meerdere mensen gesproken en die vonden het ook allemaal niets! Natuurlijk waren er wel veel mensen in het oranje, maar dat betekent nog niet dat er ook sfeer is, want dat was er absoluut niet. Ik heb eerdere wedstrijden met veel minder Nederlanders gekeken, maar daar was veel meer sfeer! Zelfs na de GEWONNEN wedstrijd viel het vies tegen! Na het laatste fluitsignaal was meer dan de helft van de mensen naar huis en na een kwartier was er bijna niemand meer.

Tevens is de entree 25 Ringgit en het is 8 muntjes voor 48 Ringgit, dus niet de prijzen zoals eerder vermeld.

Nu kan ik wel gaan klagen, maar ik kan ook actie ondernemen. Ik wil gewoon een fantastische avond hebben! Vanavond ga ik met een ander Nederlands stel 2 locaties in Chinatown bekijken. De eerste is in de Reggae Bar, waar we goeie verhalen over hebben gehoord, en de tweede is op Merdeka Square. Op dit plein staan 2 mega schermen en dat moet ook leuk zijn. Als deze twee locaties niet geschikt bevonden worden, dan ga ik het regelen in een cafe (waarschijnlijk Restoran Sutraa) in Bukit Bintang. Dit is in dezelfde straat als waar Havanna zit, dus als je het niet leuk vindt, dan kun je altijd nog naar Havanna toe gaan.

Ik weet morgen meer, dus ik zal morgen voor 16.00 uur plaatsen wat er uiteindelijk gaat gebeuren.

Hopelijk tot morgen!

• Paardepoot

Beide locaties vond ik zelf niks, maar iedereen natuurlijk zijn eigen mening. Op het grasveld met de schermen was het drassig en zat iedereen op plastic op de grond. Nou, ik wil staan als ik voetbal aan het kijken ben.

In de Reggae Bar stond de muziek nog keihard aan terwijl de wedstrijd al begonnen was. Nadat ik er een halfuur later weer langs liep, was de muziek uit, maar zat iedereen rustig op een stoel.

Ik ga sowieso proberen een cafe te regelen in Bukit Bintang, waarschijnlijk Sutraa (tegenover Havanna aan Jalan Changkat Bukit Bintang). Als het hier niet lukt, dan in een cafe ernaast. Ik weet de naam niet meer, maar je ziet het wel. Als het niet gezellig is, dan kunnen we altijd nog naar het grote scherm in Bukit Bintang. Al denk ik niet dat dit nodig zal zijn. Het komt helemaal goed! Het dak gaat eraf!!!!!!

Tot vanavond!

• Markenjikke

Volgens mij moet je het zelf maken het is de laatste wedstrijd en NEDERLAND moet winnen en wij moeten ze aanmoedigen.

feest maken moeten we zelf doen en wij hollanders kunnen feeste

oranje is de dress code heb ik gehoord ;);)

wij zullen er bij zijn in de havana in kl. het is wat laat maar dat mag de pret niet drukken we moeten wel mee kunnen praten over voedbal als we weer naar nederland komen.

hier gaat geschiedenis geschreven worden.

tot straks allemaal

gr. mark en jikke