travellers cheques

• annie

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of je in Maleisië goed terecht kunt met travellers cheques ?

Bijv. in Kuala Lumpur en evt. in hotels op de eilanden aan de Oostkust ?

Alvast Bedankt !

• Petra

Waarom zou je travellercheques meenemen? Je kunt toch veel gemakkelijker pinnen?

Groetjes,

• annie

Hallo Petra,

Het schijnt dat je op de eilanden niet kunt pinnen. Vandaar dat het misschien handig is om daar travellers cheques in te wisselen in je hotel..

Groeten, Annie

• Petra

Hallo Annie,

Het klopt dat je op de eilanden niet kunt pinnen. Wij hebben voordat we naar de eilanden gingen gewoon gepind. Ligt eraan waar je vertrekt, naar welk eiland. Voor Perhentian eiland kun je niet pinnen in Kuala Besut.

Groetjes,

Petra

• annie

Hallo Petra,

Nog bedankt voor je reacties ! Ik pin wel genoeg vantevoren, denk ik. Alleen wel goed opbergen haha !

Groeten, Annie

• joost123

Travellers cheques zijn van de vorige eeuw. Beste kun je een creditcard meenemen naar streken waar je niet kunt pinnen. Met creditcards kun je op veel plekken terecht, denk bijvoorbeeld aan duikscholen, autohuur en andere duurdere tripjes.

Cash, travel cheque or credit card…

You need to bring cash or credit card. A limited business premise will accepting your credit card. You can change your travel cheque at selective bank in Jerteh. Jerteh is a small town located 12 KM from Kuala Besut.

• annie

Bedankt voor de reactie ! groetjes, Annie

• Bo

Als alle pin passen het niet meer doen is het wel zo handig om toch nog aan geld te kunnen komen, echter het is een duure noodoplossing? zie voor meer tips Maleisieadvisor