prijzen air asia

• zoef

Hallo allemaal,

Voor onze vakantie in september wil ik alvast wat binnenlandse vluchten gaan boeken.

ik had me aangemeld bij air-asia en krijg regelmatig mail met vluchtprijzen binnen maleisie van bv. 14,20 of 30 euro enkele vlucht.

als ik een vlucht wil boeken van KL naar Sandakan kom ik uit tussen de 200 a 250 euro(voor 2 personen)

dan word het een duur grapje als je zo 3 of 4 vluchten gaat boeken.

heeft iemand tips voor mij hoe het anders kan!

en heeft iemand ervaring met de all-in voucher van MAS?

alvast bedankt

groetjes zoef

I

• Martijn

de prijzen van mas in de gaten houden, die hebben regelmatig scherpe tarieve, sandakan is dan maar een paar tientjes duurder dan kuala lumpur, scheelt je 2 enkeltjes bij air asia

ipv de dure vluchten van air asia heb je dan de luxe van mas voor een relatief laag tarief, voor de andere vluchten boek je bij air asia tegen lage prijzen

• Olaf uit KK

Beste Zoef,

De reden waarom in September de prijzen duur zijn is waarschijnlijk doordat de Ramadan net is afgelopen. Op deze dagen reizen alle scholieren en forenzen weer terug naar hun geboorteplaats. Extreem veel reizigers dus.. en daarom duurdere prijzen.

Groet Olaf uit KK

• zoef

Hoi Olaf,

Ik had al een vermoeden dat het zoiets zou zijn.bedankt voor de opheldering.

als we 2 dagen later willen vliegen scheelt het weer de helft.

Ik neem nog contact op via je mail want we wilden ook graag naar KK komen!

groetjes zoef

• Jessica

Hallo Zoef,

Wij gaan ook in september naar Borneo en zijn bezig met ons reisschema het het boeken van de binnelandse vluchten.

Even off topic: zijn jullie van plan om Brunei te bezoeken? Probeer dat dan op 10, 11 of 12 september te plannen. Dat zijn de enige dagen in het jaar dat het paleis van de Sultan (Istana Nurul Iman) open is voor publiek. Als je de tijd neemt om in de rij te gaan staan kun je de Sultan zelfs een hand geven. Het Suikerfeest (Hari Raya Aidilfitri Celebration) begint op 10 september, en dan is er drie dagen feest in Brunei. Ik heb gelezen dat het zeer de moeite waard is. Wij hebben onze planning iets aangepast om hier bij te kunnen zijn.

Groeten Jessica

• zoef

hoi jessica,

Bedankt voor de tip.lijkt me inderdaad wel heel erg leuk.

we wilden eerst gelijk van KL naar de uncle tan tour.helaas zijn de vliegtickets 250 euro(2p)

vanaf KL naar brunei was maar 29 RYM zag ik op air-asia.

dan kunnen we misschien eerst naar Brunei en daarna de uncle tan tou doen?!

goed idee,bedankt.

groetjes zoef