Mensen gezocht die (binnenkort) naar Perhentian Kecil gaan.

• Marije van der Kuijl

Hallo allemaal,

Ik heb een ietwat vreemde vraag, maar ik hoop heel erg dat er mensen zijn die mij kunnen helpen.

Mijn vriendin en ik zijn net een week thuis van onze rondreis door Maleisië, wat echt geweldig was! In deze rondreis hebben wij een kleine week op Perhentian Island Kecil gezeten (in Bubu Resort). Nu wil het zo zijn dat ik op dit eiland iemand heb leren kennen, maar hem helaas uit het oog verloren ben. Ik heb dus helemaal geen contactgegevens van hem en mijn speurtocht loopt tot op heden op niks uit.

Nu heb ik een klein beetje een brutale vraag. Met alles in mij hoop ik dat er binnenkort mensen naar dit prachtige eiland gaan en mij misschien kunnen helpen om hem te vinden. Wanneer mensen hier toe bereid zijn, sta ik open om contact te maken zodat ik foto's kan geven en meer informatie.

Hopelijk tot spreekse?

Groetjes,

Marije

• Jessica

Hallo Marije,

Sorry ik kan je niet helpen, wij gaan naar de andere kant van Maleisie. Ik hoop dat er nog iemand reageert die je wel wil helpen. Heb je het resort al benaderd?

Ik weet natuurlijk niet wat voor bedoelingen je hebt met dit contact, en dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar als je deze persoon meer dan ‘zomaal leuk’ vind heb ik misschien een tip voor je. Ik heb laatst de boeken van ‘De blanke Massai’ (Weisse Masaai in het Duits) gelezen en de film gezien. Ik vond het verhaal heel indrukwekkend. Misschien iets voor jou? Ik heb er overigens geen bedoelingen mee hoor, maar toen ik je vraag last moest ik hier meteen aan denken.

Groetjes Jessica

• Marije van der Kuijl

Hoi Jessica,

Bedankt voor je reactie!! Lief dat je in ieder geval mee denkt.

Het gaat niet zozeer om “hem leuk” vinden of iets in die richting. Maar ik heb in die paar dagen tijd zo een onwijs mooie band met hem opgebouwd, het afscheid was nogal kort waardoor ik er totaal niet bij stil heb gestaan om een telefoonnummer of emailadres te vragen of achter te laten. Hierdoor is het contact echt abrubt gestopt en dit geeft nogal een onprettig gevoel. Dat is zegmaar de hele korte versie van het verhaal haha!

Toch bedankt!

Groetjes,

Marije

• Sebastian PJ

Hi Marije,

Werkt deze person op Perhentian? Geef me maar zijn naam en de plaats dat he werkt.. ik zal hem bellen en over een dag of twee hebt je zijn kontact weer.

:)

• Marije van der Kuijl

Hoi Sebastian,

Dat zou echt helemaal geweldig zijn!

Heb je een emailadres? Dan kan ik je daar verdere informatie geven en eventueel foto's bijvoegen.

Groetjes,

Marije

• Sebastian PJ

Hi Marije,

Ik moet je zeggen dat ik niet naar Perhentian ga… ik wil wel even naar hem zoeken door even naar de resort te bellen waar hij werkt en hem laten weten dat hij zo spoedig mogelijk kontact moest opnemen met jou. :)

Hier is mijn e mail adres:

sebastian.kl@gmail.com