Fireflyz error

• Joyce

Goedenavond,

Heb nu tot 2 keer toe een poging gedaan om Fireflyz te boeken (Penang - Langkawi) maar krijg iedere keer bij het betalingsgedeelte een error.

Dan zegt hij dat ik op een vreemde locatie zit binnen het systeem maar dat dat geen probleem is.

Direct maar een mail gestuurd naar fireflyz omdat ik net mijn creditcard gegevens had doorgegeven.

Bij fireflyz zeiden ze dat waarschijnlijk de verbinding eruit was geknald bij het batalingsgedeelte. En dat ze helaas geen boeking van ons hadden ontvangen. Vandaag weer een poging gedaan en precies hetzelfde nu weer een mail gestuurd en afwachten maar.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb nu gevraagd of ik anders per mail kan boeken anders moet ik toch een andere optie zoeken..

Groetjes Joyce

• Joyce

Goedenavond,

Heb nog eens zitten zoeken op Air Asia boeken met creditcard lukt niet.

En heb nu de betaling met mijn man zijn creditcard gedaan aangezien die pas ouder is.

Heeft inderdaad te maken met die Secure Code (digitale handtekening) die tegenwoordig op nieuwe passen zit.

Neem aan dat de Rabobank (Mastercard) hieraan werkt, maar vooralsnog heb ik nu al mijn binnenlandse vluchten geregeld.

Dus ik kan dalijk lekker op vakantie.

Met vriendelijke groet,

Joyce