kleren mee of daar nog wat inslaan?

• Denise

Ha allemaal,

bij veel onderwerpen lees ik dat je kledingwinkels zat tegenkomt in Maleise. In sep gaan we 4 weken en ik twijfel een beetje of ik toch een en ander in mn backpack stop of daar wat aanschaf voor de vakantie en erna.

Wat zouden jullie doen? En wat wordt er zoals verkocht, voornamelijk t-shirts, of ook rokjes, schoenen, truien?

Iedereen roept dat het erg goedkoop is, moet ik dan aan 5 euro denken, of aan 10, of..?

Hele andere vraag, ik draag lenzen en neem ze in veelvoud mee, maar je weet nooit… Iemand enig idee of lenzen en lenzenvloeistof eenvoudig te verkrijgen zijn in geval van nood?

Dank!

• Mike

Hoi Denise,

Je kunt de nep spullen na flink afdingen voor € 3,- voor een shirtje… Ook geen geweldige kwaliteit trouwens, maar voor even wat schoons is het goed genoeg. Verders zijn alle merkwinkels vertegenwoordigd in de diverse malls in KL en Penang bijvoorbeeld. En daar kun je zelfs tot een paar honderd euro voor een Gucci truitje betalen bijvoorbeeld.

Volgens mij heb ik wel lenzen vloeistof zien staan in de pharmacy. Maar ik draag zelf geen lenzen dus of het wat is??

Groeten Mike