Weet iemand een privé vakantiehuis te huur in de buurt van Kota Kinabalu?
Wij willen graag 3 weken naar Borneo en vanuit een vaste uitvalsbasis diverse trips ondernemen.
Ideeën/tips zijn van harte welkom!
Bedankt Olaf! Ik heb dit huis niet eerder op youtube gezien, maar wel op de eigenaar's eigen website. Mijn e-mail werd echter niet beantwoord.
Klopt het overigens dat het huis dat jij nu doorstuurde zo'n beetje het enige privé vakantiehuis is dat te huur is?
In dure resorts zagen we uiteraard wel prachtige huizen/appartementen, maar de prijs is dan voor ons een obstakel.
Volgens mij ben ik jouw naam ook meermaals tegengekomen. Ben jij degene die ook reizen/trips regelt, en een homestay mogelijkheid heeft?
Groet,
Tineke
Aangezien het kontakt nummer en of emailadres niet vermeld wordt in het filmpje, wat overigens gemaakt is door vrienden van ons, wil ik dat hier even vermelden. +0419588871 of marees1@streamyx.com
Ik zou graag van Tineke vernemen wanneer zij ons een mailtje gestuurd heeft en op welk emaildres.
Emailtjes beantwoorden wij altijd zo snel mogelijk namelijk.
Kees
Beste Kees,
Wat fijn dat je via dit forum reageert en dat we nu de juiste gegevens hebben!
We hebben op 22 juni en op 4 juli jl. dezelfde e-mail (van onze beide e-mailadressen) verstuurd naar marees_2000@yahoo.com. Dit e-mailadres verkregen we via de website van jullie vakantiehuis. Nu we het correcte e-mailadres hebben zullen we onze vragen direct aan jullie stellen; daar gaan we vanavond even samen voor zitten!
Nogmaals dank voor je reactie, en we nemen snel contact op.
Groet,
Tineke
Hallo Olaf,
Het is inderdaad al een hele tijd geleden.
Bedankt voor je telefoontje en je bericht hier maar ik dacht altijd dat het verboden was om reclame
te maken voor je zelf.
In elk geval het adres van onze website is: www.intermare.nl/mary_haak
Telefoon +014 9588871
Email: marees1@streamyx.com
Groeten
Kees
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?