air azia

• oheim

even een vraagje we hebben via internet een vlucht geboekt van kuala lumpur naar penang en weer terug na drie weken

moet je jezelf nog inchequen of heb je aan de mail genoeg die we kregen bij de bevesteging

het lijkt me weinig zo'n enker velletje, ik hoop graag iets te horen

• Hans

Hoi,

Sterker, je hebt het velletje niet eens echt nodig, als je bij het inchecken je paspoort(en) geeft is dat al voldoende.

Maarruh……………..3 weken Penang ????????????????????

• ozzietukker

Je hebt inderdaad in principe genoeg aan je paspoort bij het inchecken aan de balie. Ook kan je online inchecken, of op de self-check-in machines op de luchthavens.

Maak je geen zorgen.

• oheim

hallo, bedankt voor jullie snelle ant en natuurlijk blijven we geen drie weken op penang we gaan ook lekker rondtrekken

bedankt

• Erna

Wij hebben een paar vluchten geboekt bij Air Asia voor onze reis van een half jaar, moet je deze een paar dagen voor vertrek nog bevestigen? Zo ja hoeveel uren van te voren en waar? Alvast bedankt. Erna

• Martijn

zijn er nog vluchten die je moet herbevestigen? doe het al jaren niet meer

• jpieter@xs4all.nl

Hi Erna,

Bevestigen is niet nodig. Paspoort en print van e-mail is genoeg. Wel op tijd bij de balie zijn. De balies van Air Asia sluiten 3 kwartier voor vertrek. Ben je er dan niet, kom je niet meer bij de gate en vervalt je ticket. je moet je een nieuw ticket kopen voor een volgende vlucht. En die zijn duur! Air Asia is het een prima maatschappij om mee te vliegen.

Mvg

Pieter

• Mike

Let wel op! Soms bij de self-check inn, kan dat alleen als je alleen maar handbagage hebt.

Voor de zekerheid zou ik bij de balie inchecken als je bagage hebt.

Gr. Linda.