prijzen air aisia

• Martijn

info@succeswens.nl Schreef:

——————————————————-

> Kijk ook eens op vluchten van Londen naar Kuala Lumpur met Air Asia. Je weet niet wat je ziet. Vaak meer dan de helft goedkoper dan vluchten vanaf Amsterdam.

iedereen roept wel zo hard over air asia maar vergeet naar 1 van de beste maatschappijen ter wereld te kijken, nl malaysia

voor 555 euro kun je op dit moment allerlei retourtickets vanaf frankfurt boeken, scherpste air asiatarief is 402 pond voor een retour naar kuala lumpur, wil je verder dan betaal je meer, wil je eten dan betaal je meer, wil je bagage meenemen dan betaal je meer

• Cees

Mooie aanbieding Martijn. Jammer dat hij niet voor februari geldt.

• Martijn

Cees Schreef:

——————————————————-

> Mooie aanbieding Martijn. Jammer dat hij niet voor februari geldt.

voor februari naar diverse bestemmingen in maleisie (kuala lumpur, penang, kota kinabalu) is al gauw 725 euro als je het mij vraagt

• Mike

Bij de meeste maatschappijen mag je handbagage ook maar een bepaald aantal kilo zijn en/of een bepaald formaat.

Dus als jij je koffer als handbagage mee wilt nemen, dan snap ik dat je bij moet betalen.

(Ook al wordt er bij veel maatschappijen je handbagage niet gewogen. De onze is toen bij Air Asia ook niet gewogen, alleen de koffer die in het ruim ging). Alleen bij Air Asia mag je koffer (dus niet handbagage) maar 15 kg zijn ipv 20 kg.

Stoelreservering heb je tegenwoordig bij meerdere (lowcost) maatschappijen dat je daarvoor moet betalen, of dat het niet mogelijk is. Gewoon zorgen dat je een er op tijd bent, dan kun je redelijk vooraan gaan staan in de rij en kun je zelf je plaats uitzoeken.

Klopt dat als je kort van te voren wil boeken, dat air asia dan net zo duur is als een niet low-cost maatschappij.

Vandaar dat ik ook schreef: als je een goede deal ziet (en je weet dat je dan wilt gaan) boeken.

• Martijn

Mike Schreef:

——————————————————-

> Bij de meeste maatschappijen mag je handbagage ook maar een bepaald aantal kilo zijn en/of een bepaald formaat.

vervang de meeste maar door alle, air asia is de eerste (en enige?) waar ik bij de gate een weegschaal heb gezien die ook daadwerkelijk gebruikt werd

> Stoelreservering heb je tegenwoordig bij meerdere (lowcost) maatschappijen dat je daarvoor moet betalen, of dat het niet mogelijk is.

bij niet lowcostcariers is stoelreservering gratis

> Gewoon zorgen dat je een er op tijd bent, dan kun je redelijk vooraan gaan staan in de rij en kun je zelf je plaats uitzoeken.

ook air asia kent al enige tijd bij inchecken stoelnummers toe

• Lucy Nauta

Dat zou zeer zeker kunnen kloppen, wij zijn vorig jaar voor een spotprijs van singapore naar thailand gevlogen. let wel op of je extra moet betalen als je bagage wilt inchecken. air asia is een uitstekende low-budget maatschappij in azie en uit ervaring kan ik stellen dat ze zeer klantvriendelijk zijn. dus snel boeken!

• Anneke

Mike, de koffer moet je betalen als de bagage in totaal boven de 7 kg is. Je betaalt dan minimaal voor 15 kg. En stoel reserveren KUN je nog verwijderen, maar verzekering (ondanks dat ik die al heb), kon ik NIET verwijderen (al beweren zij in een antwoordmail van wel).

• Olaf uit KK

Beste Anneke,

Je kunt de verzekering wel verwijderen.

Hmmm, vroeger hadden we ozzietukker, die reageerde altijd op Air Asia vragen, ozzie, waar ben je?

Zodra de verzekering in beeld komt, dien je onderin de tekst op cancel te drukken. Maar nu komt het, er opent een scherm, en daar druk je dan op OK. Dat is dus fout. Je moet hier weer op cancel drukken, daarna is de verzekering verwijdert. Dus, 2x op cancel drukken.

Normaal gesproken verwacht je, dat er zal staan: “Weet u zeker, dat u de verzekering wenst te verwijderen?” en dan is het dus op OK drukken, maar.. het vervelende is dat ze de vraagstelling (heel gemeen overigens) omgedraait hebben, en indien je op OK drukt, en doorgaat, de verzekering er dus wel bij staat. Slimme jongens hoor bij Air Asia :)

Vriendelijke groet,

Olaf.