overwinteren in Penang

• Ayashna

Wie o wie kan ons helpen aan een betaalbare homestay of guesthouse in Penang?

Wensen, schoon en veilig gelegenheid om te verblijven met kookgelegenheid/dicht bij het strand/bedlinnen en keukengerei.

Wij zijn beiden AOW-ers

Wij willen alles weten wat wij moeten doen om 3 ã 4 maanden vanaf jan.2011 in Penang te kunnen verblijven

Is het voordeliger om eerst naar KL te vliegen en dan naar Penang?

Graag jullie advies.

Vast bedankt,vr.gr. Marlène

• John Mommers

Beste Marlene Mijn Naam is John Mommers en ik woon al weer een kleine 10 jaar in Maleisie en heb mijn eigen appartement in Penang en wel op Batu Feringhi

Maar aangezien mijn vrouw en ik beide werkzaam zijn In Kuala Lumpur staat on Appartement eigenlijk leeg

dus mocht u interesse hebben stuur mij dan een mailtje

johnmmmrs@yahoo.com

Tot horens

John Mommers

• Ayashna

Beste John,

ik heb u een e-mail gestuurd maar heb nog geen bericht van u ontvangen,

wij willen de prijs pm en foto`s van uw appartement in Penang.

Mijn e-mail is soebrattan@hotmail.com

Hoor zo spoedig mogelijk van u.

vr.gr.Marlène

• Pisang

John gaat gewoon door!!! Mooi he!!!!!!!! Apartement nog steeds leeg en ondertussen nog steeds de stumperd uithangen.

• Olaf uit KK

Hoi Pisang,

Nee… dit was voor jullie kritiek geplaatst, en.. zeker on topic. Dus.. vind dat hij op deze posting best zijn woning mag promoten, niets mis mee.

Maar.. moet hij natuurlijk wel reageren.

Ben het wel eens, dat discussies hier gehouden moeten worden, en niet in emails, het blijft een open forum, dus… stond wel achter je kritiek.

Hoop dat je je pijlen eens richt op die “bo”, die zon niets zeggende klik website heeft, en.. elke keer zijn site promoot. Beter kun je hem geen aandacht geven, en gewoon de posting rapporteren, elke aandacht is al teveel. Admin heeft al heel wat van zijn postings verwijdert, alleen de oude staan er nog op, en. onlangs dus.

Groet Olaf.

• Ayashna

Beste Heer John Mommers

doet u geen moeite meer om uw flat/appartement in Penang aan ons te verhuren, wij

vernemen toch niets van, wij gaan nu ergens anders naar toe.

Vr.gr.Marlène