Air Asia

• m.visscher

Als ik op de site van Air Asia tickets wil boeken vanaf Kuala Lumpur in de periode vanaf 11 augustus 2011, krijg ik in beeld dat vluchten zouden zijn uitverkocht.

Welke bestemming ik ook kies, ik krijg steeds dezelfde melding.

Als ik in september een periode kies lukt het wel.

Weet iemand hoe dit zit ?

Heeft dit met de drukte tijdens de ramadan te maken, houden ze die stoelen nog vast of zo?

Ik kijk nu al weken, maar er veranderd niets.

Tot 11 augustus kan ik alles boeken en dan 3 weken niet.

Mijn vakantie hangt wel af, of ik dan kan vliegen of niet of zijn er nog andere goede maatschappijen en niet duur, die richting Borneo vliegen?

Alvast bedankt.

• ozzietukker

:) Dit heeft te maken met de sale die Air Asia heeft.

De periode rond de ramadan valt onder de embargo periode, met andere woorden, dan zijn de vluchten niet boekbaar, omdat de bookingsengine van Air Asia met dergelijke acties overbelast raakt kan ik me zo voorstellen dat je tijdelijk niet de embargo periodes kunt boeken.

Geen nood, over 6 dagen is het voorbij, en gaat het boeken op Air Asia weer als normaal.

• John Mommers

Beste M.Visscher

ik woon en werk al weer een aantal jaren in Maleisië ik heb zojuist even op de site van Air asia gekeken en ik kan gewoon alle reizen boeken zo heb ik bv een vlucht van Kuala Lumpur naar Penang geboekt op 11 augustus voor de prijs van RM 00 geen typ fout je betaald alleen maar voor de luchthaven belasting RM 30 is dus 6.99 euro op en neer

ik denk dat op de een of andere manier de site geblokt word omdat ze niet willen dat mensen vanuit bv Nederland rechtstreeks kunnen boeken,aangezien Air Asia nog niet op Nederland vliegt.

Dus de enige tip die ik je kan geven is dat ik voor je de vlucht boek mocht je dit willen mail me dan even je details en ik zal zien wat ik kan doen

Groetjes

John

johnmmmrs@yahoo.com

• m.visscher

Net gekeken en inderdaad, het lukt mij nu ook.

Gek hoor, misschien was ik te vroeg de voorgaande weken.

In ieder geval kan ik nu weer aan de bak.

Bedankt voor de moeite !