Iemand tips voor ons programma Sabah?

• cindygirl27@hotmail.com

Hoi allemaal,

wat leuk om alle verhalen te lezen! Ik ga met mijn vriend in augustus 3 weken naar Maleisie en Borneo.

We gaan eerst + - een week naar Borneo.

Kan iemand naar ons programma kijken en eventueel tips geven!

Dag 1 aankomst KL en meteen door naar Kota Kinabalu (aankomst 10:00)

Dag 2 Naar de eilanden voor de kust

Dag 3 Nog blijven in KK en daar nog iets ondernemen? of door naar Sandakan. Tips?

Dag 4 Naar Sandakan? (kan dat met een bus? Of handiger per vliegtuig?) Kinabatangrivier

Dag 5 Kinabatangrivier

Dag 6 Kinabatangrvier en Sepilok

Dag 7 Turtle Island

Dag 8 Sandakan terug naar KL.

Voor de kinabatangrivier heb ik gelezen over Uncle tan of the last frontier resort?

Kan iemand mij verder helpen? Is het programma te vol of zou je het anders doen dan hoor ik het graag!

Groeten Cindy

• Leen

Ik zou dag 3 niet in KK blijven, maar een heel vroege bus richting sepilok nemen (is bus naar sandakan, je kunt er op de splitsing uitstappen). Dan kun je het middag voederen nog zien (was bij ons rustiger qua toeristen en drukker qua apen), daar in een hotel overnachten en je dag 4 op laten pikken door hotel in kinabatangan (last frontier is super). Kom je dan rond lunchtijd aan zodat je nog een avond river ruise kunt doen. Zo heb je 1 dag langer bij of kinabatangan of turtle island.

Ik zou persoonlijk dag 2, eilanden bij KK ook schrappen. Eilanden genoeg op western peninsula Malaysia.

Ik ben verbleven bij last frontier, vond dit een heerlijke plek en we hebben heel veel dieren gezien tijdens boot tochtjes. Ik kan niet oordelen over uncle tan, leek me stuk minder comfort, maar misschien wel nog meer dieren en natuur.