Last Frontier of Uncle Tan

• lianne

2 Weken wachten is wel erg lang vind ik ook. Dan zou ik nog maar eens mailen, dan hebben ze 'm misschien niet ontvangen.

Ik had steeds vrij snel antwoord, in ieder geval binnen enkele dagen of zo.

Succes!

Lianne

• Evelien

Je zou het volgende mailadres nog kunnen proberen: gertvanopstal@thelastfrontierresort.com

Ik zat vorig jaar met hetzelfde probleem en heb hem tenslotte op dit mailadres kunnen bereiken.

En inderdaad… het is de moeite van het wachten waard. Mocht je naar het Last Frontier Resort gaan en nog ruimte hebben in je koffer: Ze zijn dol op DE koffie, niet te krijgen in Maleisië.

Mocht je het leuk vinden om wat te lezen over de reis die wij dit jaar gemaakt hebben door Maleisië, dan kun je kijken op de blog die ik bijgehouden heb:

http://eveliennab.wordpress.com/

Succes ermee!

• Nis

Dag Evelien,

Dank voor je bericht.Ik heb een mail gestuurd naar het door je aangegeven adres en kreeg een automatische reply terug van Gert dat hij op vakantie is tot 17 januari.

Dus tot die tijd verwacht ik geen bericht. Ik denk er nu over om gezien de goede prijzen de binnenlandse vluchten toch maar te boeken en te hopen dat ik in

januari bericht krijg dat de door ons gewenste data nog vrij zijn of toch maar wachten??

Je reisverslag ga ik zeker op een rustig moment doorlezen ziet er mooi uit.

• JP

Wij zijn afgelopen jaar ook bij the Last Frontier geweest (oftewel bij Samson en Gert volgens onze kinderen, ze hebben namelijk een hond die Samson heet) en het was echt de moeite waard, We hebben heel veel dieren gezien tijdens de boottochten, zelfs een hele groep olifanten. De wandeling door de jungle was ook erg leuk, je ziet hier weinig grote dieren maar als je de gids vraagt om je bijvoorbeeld wat insecten te laten zien, komen de meest exotische exemplaren tevoorschijn. Gert vertelt ook veel over de gewoonten en gebruiken van het land, oftewel, een echte aanrader.

Via de mail kan het inderdaad wat langer duren voordat ze reageren ivm het slechte bereik dat ze op de berg hebben. Via de telefoon kregen wij ze sneller te pakken.

Veel plezier!