plannen reis

• Nancy

Hallo

ik heb net deze site ontdekt en heb een paar vraagjes.

Normaal gezien neem ik echt voldoende tijd om een reis te plannen, maar nu kan ik als snelle beslisser aan goedkope tickets geraken.

Ik moet dus nu heel snel beslissen waar we heengaan.

We willen graag naar maleisie gaan in juni of september ( wat is de beste reistijd?)

Nemen we het best een ticket naar kuala lumpur en vliegen we dan een paar dagen later door naar borneo? of een rechtstreekse vlucht naar kuching ?

waar is het meeste te beleven?

Alle tip en voorstellen zijn zeer welkom,

wij houden van natuur en dieren ( we willen vooral voor de apen gaan ) ook mooie stranden en shopping, cultuur, ik had ook iets opgemerkt over de koppensnellers die je daar kan bezoeken ?

Alvast bedankt

Groetjes Nancy

• cor pruys

Hallo Nancy,

Misschien een idee.

Als je snel bent Maileisie Airline heeft nog in juni door de weekse vluchten een redelijke goedkope retourvlucht Amsterdam Kotakinabalu (Sabah).

Heeft een overstap in KK. reistijd 15 uur!

Zelf een paar dagen geleden 2 tickets geboekt.

Betreft reistijd tussen juni sept, schijnt de beste tijd te zijn.

Verder moet ik zelf nog veel ontdekken en regelen in dat deel van Maleisie.

Veel plezier met de voorbereiding.

mvg Cor

• cor pruys

Nog even een aanvuling, mijn Tickets geboekt bij Vliegwinkel ,aktie ook nog €12.50 korting bij elke ticket.

Cor..

• Nancy

Hallo

ik heb vandaag onze tickets geboekt naar Kuching, van 5 tot 23 juni dus ik kan beginnen met plannen maken.

Ik ga eerst zo snel mogelijk heel deze site proberen te lezen. Om zo veel mogelijk tips te verzamelen.

ik woon in Belgie, maar moet wel naar Amsterdam voor de vlucht.( Malaysian airways)

Dus dat zal dan maar met de trein moeten zeker ?

Groetjes Nancy

• Martijn

waarom nog bij een reisbureau/-site boeken als je bij de luchtvaartmaatschappij zelf terecht kunt?

http://www.malaysiaairlines.com/nl/en/dest/offers/special/special-offers.aspx

• Mikem

Hoi Nancy,

Vanuit Brussel of Antwerpen ben je met de Thalys in 1,5 of 1 uur midden op Schiphol geloof ik. En wanneer je de tickets direct 3 maanden van te voren boekt kost het je niet eens zoveel geld ook.

Wat ook leuke sites zijn en waar heel veel info staat zijn veelzijdigmaleisie.nl en malaysiasite.nl

Veel plezier met voorbereiden!