Kuala Lumpur in 5 uur ? is dit te doen?

• haarlem@zonnet.nl

Hallo allemaal,

Ik weet dat het erg kort is maar kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?

Ik kom om 06:00 aan en ga om 13:40 weer weg ( twee uur eerder weer inloggen, dus 11:40 weer terug op vliegveld ;-( )

Kan ik nog in de buurt van het treinstation in KL wat kleding scoren? of misschien toch nog iets verder het centrum in?

Groet Marcus

• Bo

Marcus,

Aan de aankomst tijd te zie vlieg je waarschijnlijk met MAS, persoonlijk vindt ik dit een korte tijd om even naar de stad te gaan, er gaat dan wel een sneltrein naar Kuala Lumpur, reistijd 45min als het mee zit, veel winkels gaan pas rond 10:00 uur open dus veel tijd heb je niet, en wat voor kleding zoek je, wat ze in de buurt van het station verkopen is meestal imitatie kleding.

Mvg

Bo

Beste Bo. Bedankt voor je posting, echter.. verwijzingen naar je eigen website zijn helaas niet toegestaan, en bij deze verwijdert.

Je bent van harte welkom op dit forum, maar.. niet als reden om een eigen site te promoten.

• Martijn

na een vlucht van meer dan 10 uur heb je meer behoefte aan een dagkamer dan aan een haastig shoptripje

vlieg je door vanaf klia (kans 1 op 4) of vanaf lcct (kans 3 op 4)?

• merel

Heeft totaal geen zin, zonde van de moeite.

• leen

als je zin in stress hebt, kun je doen, even door de stad heen rennen.

• AB

Hoi Marcus,

Misschien kun je ons wat meer info geven.

als je alleen reist is het best te doen. Je kunt dan ca 3 uur in het centrum besteden, maar:

Alles moet meezitten, dus ook geen files of vertragingen op de terugweg.

Daarnaast ben je relatief veel geld kwijt aan trein en evt taxi, waardoor zo'n paar shirts of schoenen erg “duur” worden.

Wij kwamen met MAS om half 6 aan en het openbaar vervoer zat mee, waardoor we om kwart over 7 konden inchecken het Traders Hotel.