op eigen houtje in de bouwvak

• annet

Hallo

Wij willen deze zomer in de bouwvakvakantie 2 weken rondreizen in Maleisie (2 volwassenen). Het is onze eerste reis naar Maleisie, dus zullen we de meest voor de hand liggende/ toeristische dingen gaan bezoeken (taman negara, cameron highlands bijv.)

Nu wilden we graag weten of dit mogelijk is om op eigen houtje te doen, in plaats van alles van te voren vast te leggen.

Ik ben naar 2 reisbureau's geweest en beiden gaven aan dat het dan hoogseizoen is, en dat we dan bij de toeristische plaatsen (zoals dus T.N. en C.H.) echt geen hotel meer zullen vinden, dat we dit echt van te voren vast moeten leggen.

Graag horen we jullie ervaringen, een reisbureau wil natuurlijk ook verkopen…

Ook zouden we graag willen weten of het goed te doen is in Maleisie om met het openbaar vervoer te reizen ipv zelf een auto te huren.

We zijn vorig jaar naar Thailand geweest, waar overal reisbureautjes zijn, waar je alles ter plekke kan boeken, is dit in Maleisie ook?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Annet

• Martijn

reisbureau moet ook aan zijn handel denken he

eigen gelegenheid? geen probleem

hoogseizoen? ja

maar eerder omdat het in arabische landen dan bloedheet is en half europa op pad is dan omdat het in postzegellandje nederland bouwvak is

• marie-jose

Goedemiddag,

Ik las uw berichtje.

Ik werk op een reisburo en zit zelf veel op deze site, daar ik in maart naar KL en Borneo ga.

Als u rond 25 juli naar KL vliegt met KLM en 7 overnachtingen verblijft in Taman Negara

zit u op een prijs van 2800 euro.De overige nachten zijn vrij in te vullen.

Er is voldoende accommodatie beschikbaar in deze tijd.

Mocht u nog meer informatie willen dan hoor ik het graag.

U kunt ook zelf een reis samenstellen.

Met vriendelijke groet,

Mar

• Martijn

marie-jose Schreef:

——————————————————-

> Goedemiddag,

>

> Ik las uw berichtje.

> Ik werk op een reisburo en zit zelf veel op deze site, daar ik in maart naar KL en Borneo ga.

> Als u rond 25 juli naar KL vliegt met KLM en 7 overnachtingen verblijft in Taman Negara

> zit u op een prijs van 2800 euro.

een retour kuala lumpur is in die periode nog te koop voor minder dan 800 euro pp met turkish airlines (nog goedkoper met egyptair) dan blijft er voor 7 nachten taman negara nog 600 euro pp over, dat moet royaal lukken lijkt me

> De overige nachten zijn vrij in te vullen. Er is voldoende accommodatie beschikbaar in deze tijd.

geldt dat niet voor taman negara?

• bernard.bauwens@gmail.com

Hi Annet

Ja in sabah zijn er geneog reisagenten doch zijn ze niet altijd goedkoop, schrijf mijn aan en vraag wat u juist wilt weten ik zal u de imformatie geven ik woon in Sabah

Bernard

• superhagi

7 overnachtingen in Taman Negara? Wat willen jullie daar allemaal doen dan? Dit is veel te lang!!!

Of betekend 7 nachten TN een echte jungle trekking? Dan heb ik niets gezegd…..

Groet, chantal.

• annet

Iedereen bedankt voor de reacties.

Helaas ben ik iets te vroeg geweest in mijn enthousiasme om naar Maleisie te gaan, want helaas gaat t dit jaar niet door, balen!!!!!