Nasi

• Belinda

Hallo allemaal,

Ik hou helemaal niet zo van nasi, in ieder geval niet in Nederland, maar in Maleisie heb ik de beste nasi ooit op!! wow en dan die heerlijke saté erbij en een gebakken ei dat helemaal dik en luchtig is…wowwwwww

Weet iemand een restaurant in Nederland waar het eten net zo lekker is als in Maleisie?? Want om nou iedere keer een tripje naar Maleisie te maken omdat ik nasi wil…..hahah dat lijkt me niet zo'n goed plan ;)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes

• Gerard

Hoi Belinda,

Nog een reactie van mij. gisteravond toevallig nasi goreng gegeten (met in oestersuas gemarineerde kipfilet) het merk mis dat ik gebruikte is : Indofood nasi goreng / oriental fried rice.

het merk Indofood staat ik grote letters in rood aan de bovenzijde. zakje is pl. 12 cm hoog en 10 cm breed. Erin zit een klein zakje met de kruidenmix. deze mix kan ik hier ook kopen bij de turkse en surinaamse supermarktjes.

Ik vind deze erg lekker. Geeft net dat beetje pit aan de nasi goreng.

Maar zoals gezegd. In die chinese supermarkt in beverwijk heel veel keus.

• Belinda

Haha dat is zeker toevallig! Dank je wel, ik ga binnenkort eens opzoek!!

Bedankt voor al je tips!

Groetjes,

Belinda

• NBB

Belinda, ik ging naar een restaurantje net achter het CS van Rotterdam. Schuin oversteken, daar zit ie. Ik weet niet of ze er nog zitten hoor, is al weer een paar jaar terug. Maar het eten was daar zo echt als het maar kon. De eigenaar was toen een Singaporeaan. Ze doen ook sushi en ramen, maar ik vond vooral hun laksa toppie.

• Belinda

Beste NBB heet dat restaurantje soms Marcus Exotic?? Zit te zoeken op Google en deze kwam ik tegen http://www.marcusexotic.nl/dineren.html

Gr,

Belinda

• NBB

Hi Belinda,

Moet je zeggen dat die naam me niks zegt. Het was ook meer een Singapore/Maleis/Japans restaurant dan Surinaams. Nee, ik denk niet dat dat hem is hoor.

Maar mss helpt dit: Als je van het station af komt, loop je er recht vanaf. Dan kom je na minder dan 100 m al een eettentje tegen aan je linkerhand. Ik meen dat ze een klein neonverlichtinkje in de etalage hebben. De ingang is om de hoek.

Anyway, daar is het :)

NBB

• Belinda

jaaaa gevonden!!

http://www.happysushi.nl

Dit gaan we zeker een keer uitproberen :D

Super, bedankt!