hallo
wij willen eind juli begin augustus naar maleisie…… wij hebben 2 kids van 2 jaar (de nieuwe columbus om t zo maar te zeggen met zijn ontdekkingsdrang) en een dame van 6 jaar dan.
(vorig jaar costa rica rond getrokken, voor t geval iemand t ons afraad of zich afvraagt waar we aan beginnen)
maar goed we willen een stukje georganiseerd doen om ff aan alles te wennen en dan een stuk zelf
-eigen dag in KL : batu caves?
- dag georganiseerd: olifanten opvang
- naar cameron highlands (georganiseerd) blijven we 2 nachten
- terug naar KL, om 's avonds naar vuurvliegjes te gaan bij selangor
- huur auto ophalen……. en dan naar cherating (kans op t zien van schildpadden??????) 1 nacht (vanaf huurauto alles zelf doen)
- naar taman negara ….. 2 nachten….. of kunnen we beter eerst hier heen gaan en dan naar cherating?
- kota bahru….. 1nacht huur auto inleveren
- perhentian islands……. 2 nachten
- kota bahru auto ophalen en dan naar de andere kant rijden naar penang waar we 3 nachten willen blijven, om bukit mehrang te bezoeken (waterpark en apen, moeten ook genoeg leuks voor de kids inbouwen)
- overvaren naar langkawi…… en daar 4 nachten blijven
- terug vliegen naar KL en dan 's avonds richting amsterdam
globaal t idee wat ik denk te hebben, maar werkelijk alle tips en ideeen zijn welkom ook over accomodaties, excursies etc…. (met costa rica heb ik t ook zo gedaan en toen echt tot een hele leuke reis gekomen) oh ja wat we zelf regelen aan vluchten, auto en overnachtingen wil ik hier vandaan al regelen, met kids wil ik nog niet voor verassingen komen te staan, al wel veel gevonden van lokale diensten om t zo maar te zeggen (air asia en een autoverhuurbedrijf)
alvast bedankt,
groetjes karen (paul, sanna en finn natuurlijk ook)