hulp bij rondreis met kleine kids

• sunflower

Maleisie is super te doen met kinderen!

Als ik zo naar je schema kijk, is het wel te doen maar ik vind het persoonlijk redelijk druk. Zeker omdat het qua afstand soms ver uit elkaar ligt.

Ik denk dat als je je schema iets anders indeelt, je het zelfde kan zien maar wat meer rust momenten hebt.

Zelf zou ik met een huurauto naar de CH gaan om vandaar uit de route verder te gaan doen en Cherating overslaan.

Zou die extra nacht dan bij de Perhentian aanplakken, wij vonden het er heerlijk.

Qua accomodaties hebben wij als het kon voor appartementen gekozen en voor de hotelkamers hadden wij de Deryan travelcote mee.

• bernard.bauwens@gmail.com

Dag Karen,

het is best te doen met kinderen in Malaysia de mensen zijn echt heel vriendelijk tegenover kinderen en het is er veilig. ik woon reeds 4 jaar in malaysia en je zul merken dat ze tegenover kids echt heel vriendelijk zijn en behulpzaam.

Bernard

• bernard.bauwens@gmail.com

Als je Borneo wilt aandoen met de kliene kid die niet graag stilzit schrijf mijn gerust aan wellicht kan ik u helpen ik woon in Borneo (Sabah)

• mgr53@hetnet.nl

Wij vliegen ook eind juli naar Singapore om vervolgens door te reizen naar Maleisië. Wij hebben een dochter van 8. We hebben er superveel zin in !

Ik moet nog alles uit zoeken, leuk!!