3 weken maleisie in juli, tips voor rondreis

• Jeroen

Hallo allemaal,

Ik wil voor 2 personen in juli naar maleisie voor 3 weken. Wie heeft er tips voor rondreis ik wil nl ook oost maleisie ( duiken, jungle , stranden )aandoen. Is dit te doen om bijv 2 weken sabah/sarawak en 1 week west maleise te doen ? Of is west maleise meer aan te raden ?? Ik wil gaan back packen

Wie heeft er tips voor plekken die je zeker gezien moet hebben, naast kuala lumpur.

Alvast bedankt, en wie weet er nog een site , link voor goedkope tickets naar maleisie ?

• Elies

hoi,

3 weken moet voldoende zijn om wat mooist te kunnen zien. Ik had iets meer dan 3 weken, en ben eerst naar Borneo geweest daarna een week op west maleisie. West maleisie ben ik in een eerdere vakantie geweest, maar ik wilde graag nog naar de Perhantian.

borneo is zeker aan te raden. gunung mulu, Kinabatanganrivier en Bako nationaal park waren mijn favorieten. Ik vond de natuur mooier in Borneo, alhoewel West Maleisie zeker ook mooie plekjes heeft.

Ook backpacken is goed te doen. Wel van te voren je vluchten vastleggen omdat deze vooraf goedkoper zijn.

Tawau schijnt mooi te zijn om te duiken. en het snorkelen in Perhantian was zeker de moeite waard, dus ik denk dat duiken ook zeker mooi zal zijn.

Veel succes met het plannen van je reis.

Wellicht vind je op mijn website nog wat ideeen. www.elizabeth-ontheroad.nl

• bernard.bauwens@gmail.com

Hi Jeroen,

Sabah is heel goed te doen als back packen, links voor vluchten zijn airasia en firely van MAS. ik woon in Sabah en kan u goede tips geven u kunt mijn gerust aanschrijven en ik zal u zeker antwoorden.

bernard