voorstel reisschema

• Carine

Zijn er mensen die hier eens op willen schieten?

Dit is ons reisschema voor begin mei. We gaan 16 dagen en reizen met het OV.

Misschien één nachtje KL. Volgende dag door Cameron Highlands dan Penang - Langkawi - Belum - Kotha Bahru - Perenthian- Kuala Terengganu - Lake Kenyir - Melaka - KL

Of omgekeerd

Nachtje KL of meteen Melaka - Lake Kenyir (volgens mij altijd via Kuala Terengganu) - Kotha Bahru (of met boot van Kuala Terengganu naar) - Perenthian - Belum - Langkawi -Penang - KL

• Martijn

imho te veel reizen voor een vakantie van 16 dagen

• Thee

Ik sluit me aan bij Martijn. Dat is echt te veel voor 16 dagen.

• jenny.hmns

Carine Schreef:

——————————————————-

> Zijn er mensen die hier eens op willen schieten?

> Dit is ons reisschema voor begin mei. We gaan 16

> dagen en reizen met het OV.

>

> Misschien één nachtje KL. Volgende dag door

> Cameron Highlands dan Penang - Langkawi - Belum -

> Kotha Bahru - Perenthian- Kuala Terengganu - Lake

> Kenyir - Melaka - KL

>

> Of omgekeerd

> Nachtje KL of meteen Melaka - Lake Kenyir (volgens

> mij altijd via Kuala Terengganu) - Kotha Bahru (of

> met boot van Kuala Terengganu naar) - Perenthian -

> Belum - Langkawi -Penang - KL

Sorry maar ik word al moe als ik het lees. Begin met minimaal een dag om je lijf te laten wennen. Ik krijg zelf vaak te horen, joh dat hoeft niet, dat doe ik in Spanje ook niet. Is niet te vergelijken. Je moet echt even de tijd nemen om te acclimatiseren. Waarom Penang en Langkawi. Beide eilanden, Langkawi wat rustiger en meer natuur, Penang met meer grote stad en vertier. Reizen met OV prima, maar dat gaat op z'n Maleis. Hier moppert iedereen als de tram 5 minuten te laat is, daar werkt het gewoon anders. Als je persé alles wilt zien, zou ik zeggen òf neem een auto met chauffeuir of rijdt zelf.

Zou echt een paar dingen schrappen

veel plezier

jenny

• Jacqueline

Hi,

Wij hebben ook zo'n rondje gedaan. Kan best. Alleen zou ik een nachtje langer in KL blijven, erg leuk. CH en Penang zijn heel erg leuk. CH 2 nachten, Penang 2 of 3. Langkawi zijn wij niet geweest. Als je alleen met het OV gaat is Belum erg moeilijk te bereiken en je moet van te voren toestemming hebben. Perhentian Islands zijn prachtig.Wij zijn ook naar Kuala Terrenganu gegaan om via daar iets te boeken voor het Lake. Maar dat was niet te vinden. Alleen prive en dat was erg duur. Het stadje zelf ik ook geen aanrader. Alhoewel het mij achteraf wel erg is bij gebleven. Het was heel bijzonder. De oostkust is sowieso heel anders. Via Kuala Terrenganu kan je makkelijk naar Melakka. Dat was ook erg leuk.