hoeveel nachten kuala lumpur?

• Kris111

Hallo allemaal

Wij gaan in januari 2012 naar maleisie. We vliegen op Kuala lumpur.

Hoeveel dagen heb je nodig om aan het klimaat te wennen en de stad te verkennen?

we reizen met 2 kleine kinderen.

we hebben nu 4 nachten.

2 dagen relaxen bij hotel

1 dag de towers en andere dingen..opties/

1 dag de auto naar melakka,

is het te doen om van melakka naar de cameron highlands te rijden of kunnen deze stad beter als dagtocht pakken?

Ik hoop op reacties.

• Gerard

Wij zijn nu al diverse malen in Kl geweest. Als eerder in Azie bent geweest, dan went de warmte snel. Kwestie van je aapassen qua ritme.

Hoe het met kleine kinderen gaat weet ik niet. Maar een bezoek aan een mall met indoor-kermis maakt denk ik veel goed.

Wat ook een optie is, de hop-on-hop-off bus. Je doet dan dingen in je eigen ritme, die bus komt toch wel weer voorbij.

• Danny

Kris111 Schreef:

——————————————————-

is het te doen om van melakka naar de cameron highlands te rijden of kunnen deze stad beter als dagtocht pakken?

Van Melaka naar Tapah is ongeveer 300km snelweg en daarna een kronkelweg naar de CH.

In 5 uur moet dat te doen zijn.

Ook hier is een goede wegenkaart een must.

• NBB3

Ik krijg een beetje deja-vu gevoel; je had deze vraag toch al eerder gesteld?

Januarie is zo'n beetje de koelste maand, dus met de hitte zal het meevallen. Kan wel nat zijn, gezien de moesson, maar de echte bakken vallen meer aan de Oostkant van het land.

Op zich is 4 dagen voor KL goed te doen; vervolgens kun je uitwaaieren naar de diverse andere attracties die Malaysia biedt. Maar kan me voorstellen dat je je op dit vlak al helemaal hebt ingelezen. Zo niet, dan horen we het wel :)