rondreis

• Mike

Is het wel voor een dubbeltje op de eerste rang? Of heeft iemand gewoon echt niet meer te besteden en wil toch een leuke vakantie? Tja, je kunt het kneuterig noemen. Ik noem het; keuzes maken….

Ieder z'n eigen idee/mening.

Vaak zitten er aan bepaalde berichten veel meer afwegingen en meningen, dan dat je in zo'n kort bericht kwijt kan……….

• Martijn

Pisang Schreef:

——————————————————-

> Weer een bericht over “zo goedkoop mogelijk”. Besparen wat er te besparen valt. “We willen naar Maleisie maar het mag niet te veel kosten”. Is dat

> verkeerd? Nee, maar het tekent het Nederlandse kneuterigheid gedrag “voor een dubbletje op de eerste rang”

+1

13-daagse rondreis met de jong intra,

http://www.dejongintra.nl/vakantie-bestemming/maleisie/groepsrondreizen/busrondreizen/13-daagse_groepsrondreis_verrassend_maleisie, 735 euro

• theo

Waar gaat dit eigenlijk over ? hoezo zo goedkoop mogelijk ? niemand heeft er iets over geschreven , alleen jij .

Dit gaat totaal niet over mijn vraag en stel het zeer op prijs dat anderen mijn vraag beantwoorden en zit niet te

wachten op reacties zoals die van jou , die er ook absoluut niet aan bijdragen om een ander op weg te helpen om

een mooie vakantie te hebben in een voor hen vreemd maar uitdagend land , die ze graag willen ontdekken .

• Martijn

theo Schreef:

——————————————————-

> Waar gaat dit eigenlijk over ? hoezo zo goedkoop mogelijk ? niemand heeft er iets over geschreven , alleen jij .

lees wat bianca schreef theo:

"Re: rondreis Gepost door: Bianca K () Datum: 13 juni 2011 07:52

Ik ga in september rondreizen en aanvankelijk keek ik naar reisorganisaties die individuele rondreizen aanboden. Deze prijzen lagen behoorlijk boven mijn budget, en ik zou er nog van alles aan moeten laten aanpassen, want voor mij essentiële dingen ontbraken overal wel.

Inmiddels heb ik alles zelf geboekt en dit heeft me zeker 700 euro bespaard en ik ga nu bezoeken wat voor mij de hoogtepunten van het land zijn. OK, het is even een gepuzzel om het schema sluitend te krijgen, maar ik ben erg blij dat ik het zo heb gedaan. "

niet pisang maar zij gaf jouw vraag de financiële draai