kun je voor 1 juli vertrekken, vind je een overstap in aman geen probleem en wil je niet vanaf een buitenlandse luchthaven vliegen maar vanaf amsterdam dan kun je voor 489 euro met royal jordanian voor 489 euro retour
Beste Martijn,
Heel goed. Een extra regel toegevoegd, en.. nu On-Topic.
Je vorige bericht, stopte bij de komma, en.. begrijp ik nog steeds niet, wat Sinterklaas te doen heeft met goedkope tickets?
Laten we niet te lang erover discussieren, ik vind je zin, na de komma, een prima opmerking, zal hem deze keer niet verwijderen.
Vr. Groet,
Hoi Martijn
Zei ik dan dat ik vanaf A'dam ga vliegen :-)
Ik woon in Frankrijk en vlieg vanaf Orly.
Je hoeft me niet te geloven hoor, maar als het echt noodzakelijk is wil ik mijn bankoverschrijving wel mailen hoor.
€ 420 pp retour, 15 kilo bagage heen, 20 kilo bagage terug, maaltijden op heen en terugvlucht.
kan er ook niets aan doen, maar we hebben het echt betaald
A+
petitmas Schreef:
——————————————————-
> Hoi Martijn
>
> Zei ik dan dat ik vanaf A'dam ga vliegen :-) Ik woon in Frankrijk en vlieg vanaf Orly.
ja en ik woon in indonesie dus ik kan voor een paar tientjes naar kuala lumpur vliegen, graag appels met appels vergelijken
> Je hoeft me niet te geloven hoor, maar als het echt noodzakelijk is wil ik mijn bankoverschrijving wel mailen hoor.
> € 420 pp retour, 15 kilo bagage heen, 20 kilo bagage terug, maaltijden op heen en terugvlucht.
> kan er ook niets aan doen, maar we hebben het echt betaald
tel daarbij de kosten nederland - orly v.v. en eventuele overnachtingskosten en je bent aanzienlijk meer kwijt dan 500 euro
heb je overigens gezien wat de kosten tijdens de big sale die nu loopt zijn? inderdaad aanzienlijk meer dan 500 euro, kortom voor mensen die in nederland wonen is air asia een slechte optie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?