Hallo,
Ik wil in juli 3 weken naar maleisie, is dit sneller en goedkoper met air asia via parijs of londen ??
En ik hou me graag aanbevolenvoor tips qua rondreis ik wil gaan backpakken !
Groetjes,
Jeroen
Jeroen, Maleisie is een prima backpack land. Veel genietmomenten, heerlijk weer en voordelig geprijsd.
Als je van Bounty eilandjes houdt, snorkelen, scuba duiken of lekker luieren op een hagelwi strand, dan moet je eilandjes als Tioman, Aur en Dayang proberen. Je kunt vanaf Mersing met een bootje oversteken.
Mocht je wat details willen, laat me maar weten.
petitmas Schreef:
——————————————————-
> Ja das echt een goed antwoord op zijn vraag wat de goedkoopste vlucht is NBB3
jouw antwoord is evengoed/-slecht als het antwoord van nbb3 petitmas
als je perse met air asia wilt vliegen is londen sneller omdat je vanuit amsterdam wel naar london stansted en niet naar paris orly kunt vliegen
goedkoper is air asia zelden of nooit, soms is zelfs klm de goedkoopste, mits je bereid bent om naar station antwerpen centraal te reizen
vergeet vooral de maatschappijen in het midden oosten niet, emirates, royal jordanian, qatar, etihad e.d., niet allemaal vertrekkend vanaf amsterdam maar qua prijs soms heel interessant
en geloof het of niet, soms is malaysia de goedkoopste (vertrekkend vanaf amsterdam of frankfurt)
check voor alle zekerheid ook altijd even singapore airlines
Het lastige is dat een goed antwoord op wat voordeligere vliegtickets zijn, niet 1,2,3 te geven zijn.
Het is per dag verschillend. Kijk goed op vergelijkingssites en hou de verschillende maatschappijen in de gaten.
het ligt aan welke datum je boekt en of je vliegdata flexibel zijn. Kijk dus ook altijd een paar dagen eerder en later, dat kan soms ook al schelen.
Je zult dit echt uit moeten zoeken, of door een reisbureau uit moeten laten zoeken.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik probeer uit te leggen.
Met vriendelijke groet,
Linda.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?