Gisterenavond op de Nederlandse TV, rellen/demonstraties in KL tegen regering. Wie weet er meer van.
Jenny
ja deze demonstraties zijn heel zelden hier doch deze was redelijk vreedzaam, was op die dag er tussen in en als westerling laten ze u met rust zelf de politie helpte mijn terug de weg op weg van deze met de woorden sory.
Heb jaren in Brussel gewerkt en de demonstratie zijn veel erger en gevaarlijker dan de demonstratie hier. Trouwens de demonstratie is over en rust terug in stad.zowel in KL en KK. als tourist hoeft u geen zorgen te maken.
Bernard
lees inderdaad ook net op www.ad.nl over de betogingen…… kreeg alweer de kriebels… we gaan nl over 2 weken richting maleisie. in t voorjaar zouden we naar egypte gaan en daar braken toen de rellen etc los…… dus maar wat anders geboekt toen, ik hou mijn hart maar weer vast…. heb nl zo'n zin in deze vakantie
groetjes kare
als je de dag van te voren stukken snelwegen afzet, straten in KL afzet, busstations sluit en mensen die zelfs maar iets van geel aan hadden oppakten, dan bleven er weinig manieren over voor de bevolking om op de dag naar KL te komen
toch waren er, wat ik hier op internet las, een stuk of 50.000 man die alles hebben kunnen omzeilen.
ze hebben er op de dag zelf in totaal 1600+ opgepakt en gisteren weer vrij gelaten.
ook hebben de mensen van Bersih de demonstranten duidelijk gemaakt dat het vooral een vreedzame demonstratie moest worden
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?