rare tekens

• jenny.hmns

Hoi Olaf

op een aantal draadjes komt een rare afzender, is dat een lolbroek of klopt er iets niet

groetjes

jenny

• netty

hi Jenny

het is volgens mij iemand die heel veel tijd overheeft en zich stierlijk verveeld….

• Olaf uit KK

Beste Jenny,

Ja… zie het ook. Zijn SPAM berichten, worden vaak door een programma gemaakt, een tijd geleden had het forum hier ook last van. Heb het toen gemeld aan de beheerder, zal dat nu ook doen. Volgende keer gewoon het betreffende bericht rapporteren (zie onderaan in de groen balk).

Zal die Forum Guardian of zoiets eens wakkerschudden.

Groetjes Olaf.

• malaysia forum guardian

Goeiemorgen Olaf en anderen,

Het prikbord heeft last van SPAM. De beheerder van het prikbord doet er van alles aan, om dit probleem op te lossen.

In de tussentijd, zal ik de berichten verwijderen, zodat het forum er weer netjes uitziet.

Groet.

• jenny.hmns

Ik had het privé naar Olaf willen sturen, maar dat ging mis. Op het PB druk ik me normaal gesproken iets netter uit.

Sorry.

groetjes

Jenny

• netty

het lukt mij ook niet om een PB te versturen, het was vragen naar mijn mailadres om een nieuw password te versturen maa er komt niks, later stond er zelfs een keertje dat het al verstuurd was…..ik heb nog niks gezien tot nu toe

• jenny.hmns

Dat niet alleen, ik heb ze nu weer?

groetjes

Jenny

• malaysia forum guardian

Beste Jenny,

Ze zullen voorlopig blijven terugkomen, en ik zal ze dan verwijderen.

Beste is om er niet op te reageren.

Laten we hopen dat de beheerder van het prikbord een oplossing hier voor vind.

Groet.

• jenny.hmns

Zo lang het niet aan mijn PC ligt, prima

groetjes uit eindelijk zomers Nederland

jenny

• netty

en zijn dat de groeten uit Den Haag?

ik doe dit zo omdat een PB nog steeds niet lukt! excuses…..