Hallo!
Aankomend studiejaar zal ik afstuderen en ik zoek een stageplek in Maleisië voor een periode van ongeveer 4,5 maanden. Mijn stageplek moet een relatie hebben met China of de Chinese taal. Aangezien er veel Chinese bedrijven actief zijn in Maleisië lijkt me dit heel leuk. Ik ben net terug van een studiestage van 5 maanden in China en ik wil graag een nieuwe ervaring opdoen in een ander Aziatisch land.
Is er misschien iemand die mij kan helpen met het vinden van een stageplek bij een Chinees bedrijf in Maleisië? Mijn voorkeur gaat uit naar Kuala Lumpur maar ik sta zeer zeker ook open voor andere steden. Wellicht heeft iemand een kennis die iets voor mij kan betekenen of werkt iemand zelf bij een Chinees bedrijf of een bedrijf die zaken doet met China?
Ik ben studente aan de opleiding Oriëntaalse talen en communicatie met als major de Chinese taal. Verder heb ik de minoren Engels, Marketing, Export Management, Intercultural Communication gehad samen met nog een aantal andere minoren.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee! Als er nog vragen zijn, mail mij dan gerust!
Groetjes,
Peyam