Hallo,
Heeft iemand ervaring met het vliegen met Egyptair? Zij hebben goedkope vliegtickets naar Kuala Lumpur voor volgend jaar, maar ik heb nog nooit met hen gevlogen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Gr. Chris
Wij zijn vorig jaar met Egyptair naar Kuala Lumpur gevlogen. Gelukkig ging onze vlucht wél gewoon door. Ik zag er erg tegenop door alle negatieve berichten die ik had gelezen. Maar tot onze grote verbazing viel het reuze mee. Wij hebben vrij veel gevlogen en kunnen dus vergelijken. Het was een normale vlucht, voldoende beenruimte, vrij nieuw toestel en de service was ook goed. Ook de luchthaven in Caïro, waar je bijna altijd een tussenstop maakt, was niks mis mee, behalve dat de airco er érg koud stond. De ticketprijzen zijn in veel gevallen zeer gunstig.
Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat het vertrouwen in Egyptair na het akkefietje met het schrappen van vluchten op Kuala Lumpur dit voorjaar behoorlijk is afgenomen. Het is een keus die je zelf moet maken. Veel mensen geven de voorkeur aan meer betrouwbare maatschappijen als bv Malaysian Airways, die ook leuke aanbiedingen kunnen hebben. Zelf zou ik het weer op wagen met Egyptair.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?