KL-Langkawi en Penang

• Inge

Wij hebben maar 15 dagen en willen graag naar Maleisie. We beperken ons tot KL en de eilanden.

Is het te doen om met openbaar vervoer te reizen en zo ja, hoelang vanuit KL?

Half november, hoe zit het dan met het weer?

Is er in KL net als in Bangkok op elke hoek vd straat een boekingskantoortje waar je tickets, vliegtickets, bus,boot ect kan boeken? Dan kunnen we altijd ter plekke bekijken wat we gaan doen.

Ik heb begrepen dat Chinatown erg gezellig is in KL, aanrader voor hotel???

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• Gertontour

Hoi,

Qua tijd is vliegen het snelst. Van KL LCCT vliegt Air Asia meerdere keren naar Penang en Langkawi v.v. Je kunt tickets online boeken.

Hotels in het inderdaad leuke Chinatown in KL zijn er genoeg en voor elk budget. wij zaten in Swiss Inn.

Groet Gert

• Inge

Heb ook het Swiss inn geboekt, lekker in Chinatown en qua recensies ook goed. Bedankt voor de tip!

• Martijn

Inge Schreef:

——————————————————-

> Heb ook het Swiss inn geboekt, lekker in Chinatown en qua recensies ook goed. Bedankt voor de tip!

prima lokatie

vraag wel om een kamer met een raam, er zijn veel kamers zonder en naarmate je meer achterin zit wordt het erg kruip door sluip door om je kamer te bereiken (wat te doen bij brand?)

• Inge

Martijn Schreef:

——————————————————-

> Inge Schreef:

> ————————————————–

> —–

> \> prima lokatie

>

> vraag wel om een kamer met een raam, er zijn veel

> kamers zonder en naarmate je meer achterin zit

> wordt het erg kruip door sluip door om je kamer te

> bereiken (wat te doen bij brand?)

Ik heb idd een kamer zonder raam geboekt. Ik weet wel van onze eerdere reizen dat we nooit het raam openlaten ivm muggen en de hitte, en ook de gordijnen dichtlaten voor de warmte.

Misschien toch terplekke een kamer met raam vragen…..