Hallo,
Via dit forum las ik ergens de mogelijkheid om naar Kuala Lumpur te vliegen, met KLM vanaf Amsterdam, via Antwerpen. Dit zou veel goedkoper zijn dan rechtstreeks met KLM vanaf Amsterdam.
Nu heb ik inderdaad via de Belgische website van KLM deze mogelijkheid gevonden. Voor iets meer dan € 1500,- (2 pers.) kan ik vliegen tussen eind april en begin juni. Dit scheelt bijna € 500,- als ik dezelfde vlucht zou boeken via de Nederlandse site van KLM.
Wel zou ik dan met de trein moeten reizen van Antwerpen naar Amsterdam, tenminste, als ik wordt verplicht om ook de treinreis Antwerpen-Amsterdam af te nemen.
Nu ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met deze constructie. Ben je verplicht te reizen vanaf Antwerpen (dus zou er nog een enkeltje naar Antwerpen aan kosten bij gaan komen) of zou je ook alleen de vlucht vanaf Amsterdam kunnen nemen?
Verder vraag ik mij af hoe het mogelijk is dat je op deze manier veeel goedkoper kunt vliegen, terwijl het volgens mij dezelfde vlucht en maatschappij betreft?
Graag hoor ik weer van jullie.