KL-TN, dan huurauto en via Taiping naar Penang

• Inge

Ik heb dit net bij een ander Topic gepost, had niet gemoeten, vandaar nu nog een keer:

Kun je ook in Taman Negara een auto ter plekke huren of moet je dat van tevoren regelen? Of kan ik dat ook in KL doen bij een bureautje?

Wij willen denk ik van TN via Taiping of Ipoh naar Penang en daar de auto inleveren.

We hadden eerst bedacht om met de bus van TN naar Penang te gaan maar ik kan daar weinig info over vinden, wel begrijp ik dat het erg lastig is en een lange rit?

• Gerard

Hoi Inge,

Wij huurden bij AVIS vanuit NL. Kregen de auto afgeleverd bij TN en leverden deze in op Penang. Achteraf een goede keuze, want er was gesteggel over het eindbedrag.

Daarop hebben we e.e.a. aangekaart bij AVIS. De zaak werd opgepakt door AVIS/NL en na uitblijven van aanvullende info vanuit AVIS Maleisie geschikt in ons voordeel.

Overigens hebben wij ook diverse malen bij lokale verhuurbedrijven gehuurd, Ook altijd goed bevallen echter dat was altijd voor een veel kortere periode. De AVIS auto was voor weken gehuurd.