Van KL airport naar Chinatown met bus?

• Inge

Hallo,

Nog 1 weekje en dan gaan we naar Maleisië!!!

Nu ben ik druk bezig om alles uit te zoeken maar hier kom ik ook niet uit. Wie heeft een goed advies voor me.

Vanaf KLIA Airport moeten we naar Chinatown. Nu hadden we eerst bedacht met de trein of taxi maar dat is beide nogal duur. ( rond de 40 euro ??? )

Nu las ik dat je met de bus ( airport coach) voor 10 RM p/p meekan. Volgens de site gaat hij naar PUDU Sentral, daarvandaan is het geloof ik maar een klein stukje naar Swiss inn hotel in Chinatown. Anders kunnen we daar nog altijd met de taxi. Nu staat er dat deze bus maar tot 12.30 uur s'middags gaat?? Lijkt me zo stug maar kan natuurlijk.

Wie heeft er een goed advies voor ons hoe in Chinatown te komen?

Werken de taxi's met vaste tarieven of taximeter of beste een prijs af te spreken??

• Leon

Hoi,

neem de klia-express (=trein/metro), dan verder met met de trein naar chinatown,

kijk op internet welk station je moet hebben.

Of de bus naar KL-sentral, en dan de trein/metro of de monorail naar chinatown.

Taxis'zijn veel te duur!

groeten Leon

• Inge

Leon,

Enig idee wat de trein kost?? Ik dacht voor 2 personen net zoveel als de taxi??

• leon

Inge,

ik was in september in maleisie.

Ik was voor de taxi van Kl-centrum naar LCCT-airport (ligt naast KLIA) rm 100 kwijt, afgesproken prijs,

(meter gaf aan rm 115) .

Bus is ongeveer RM 10, daarna met metro/monorail voor een paar ringit naar chinatown, taxi is ongeveer RM 30 dan (van KL-sentral)

De KLia express naar kl sentral kost dacht ik RM 35, kijk even op de website,

OPenbaar vervoer is goed geregeld in Maleisie!!

Ja als je met meerdere personen bent, kan taxi uiteindelijk goedkoper zijn.

groeten Leon

• Danny

De Express Coach gaat van KLIA naar KL SENTRAL en dan zit je vlakbij Chinatown.

De eerste bus vertrekt om 6:30 en de laatste gaat om 24:30 (=12:30 am)

Prijs is inderdaad RM10 pp

Zie http://airportcoach.com.my/v1/airport-coach/