Ferry tioman

• Lot

Hola, even een kort vraagje; ik wil graag vooraf tickets reserveren voor de Ferry van Mersing naar Tioman volgende week en vraag me af of het nodig is om voor onze zoon van 1,5 ook een ticket te kopen? Of mag hij gratis mee? Weet iemand dat? Ik vind het Niet terug op tiomanferry.com. Dank alvast! Lot

• NBB3

Hoi Lot,

In voorgaande jaren was het zo dat kids voor de helft van de prijs mochten reizen. In de praktijk bleek zelfs dat de ferry crew jongens meestal een oogje dicht knepen en kids gratis voeren.

Tegenwoordig zijn de ferries echter altijd nokkie-vol en is men wat strenger geworden met het kids-beleid. Met gaat nu uit van de stoelen die bezet zijn. D.w.z. kinderen betalen het reguliere tarief omdat ze hun eigen stoel hebben.

Maar peuters worden meestal op schoot gedragen en gaan daarom gewoon gratis. De leeftijdsgrens die men hanteert is 2 jaar. Daarboven betaal je het normale tarief.

Kortom, die kleine van jou gaat gratis :)

• NBB3

Update: Ik zag dat de ferry nu zelfs al weken vantevoren vol is geboekt voor Tioman. Zo is 19 augustus nu al helemaal uitverkocht. Heb je je kamers op Tioman al geboekt, maar nog geen ferryplaatsen gereserveerd, dan kun je dan beter z.s.m. doen.