vlucht kl

• bzegers

beste prikkers,

ik wil 28 dec vertrekken naar kl voor een rondreis.nu zag ik vandaag 2 tickets vanuit amst. directe vlucht met malaysian air voor 1500,-

zou er later nog wat goedkopere vluchten komen of is dit echt het goedkoopste? iemand ervaring?

gr. brian

• Olaf uit KK

Beste Brian,

Kijk op www.momondo.com voor een goede prijsvergelijk.

Ik vind een retourprijs van 798 Euro pp met vertrek op 28/12, en terug op 28/1

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Groet Olaf.

• Martijn

voor een non-stopvlucht is 750 euro p.p geen slecht tarief, lager kan maar dan wordt het een heel lange reis (631 euro met air china vanaf dusseldorf)

of er lagere prijzen komen? misschien wel, misschien niet

• paul74

Voor 1500 pp of 1500 voor 2 tickets bedoel je?

Ik zag ze via www.skyscanner.nl vanuit amsterdam voor 1020 euro per ticket en een andere optie zou vanuit dusseldorf zijn en dan kosten ze iets van 850 euro per ticket.

• bzegers

thanx voor reacties, ik ga ze maar gauw boeken voor die 740 bij airmalaysia

• paul74

Dat lijkt me niet eens zo'n gek besluit. :)

• NBB3

Ik heb nog niet gezien in dit draadje dat december niet meteen de beste tijd is om naar Malaysia te gaan, althans voor wat betreft de Oostkust van West Malaysia. December is het begin van de moesson en het kan dan al behoorlijk spoken, met dagen achtereen aan stevige regen. Hoewel het ook een hele week schitterend weer kan zijn.

Maar toch, het zwaartepunt ligt op regen en somber en koel.

Goed om te weten.

• bzegers

ja ik weet het, maar we doen kl, cameron, penang, en lankawi, en reizen dan door naar koh lipe.dus als het goed is moeten we er dan geen last van hebben toch?

• NBB3

Minder i.i.g. ja. De NO is wat van slag de afgelopen jaren, verrast ieder jaar opnieuw met afwijkingen van de norm. Maar je zit in ieder geval in de betere hoek.

• ton

Wij hebben een vlucht voor 568 geboekt bij tix.nl , vliegen met EMIRATES met een tussenstop van 3 uurtjes in Dubay.

Groet ton

www.tonstegers.nl