Langkawi/huurauto

• cedric

beste

2 vraagjes :

* wij zouden 2.5 rondrijden met een huurwagen. Nu zouden wij ook graag een paar dagen het eiland Langkawi willen bezoeken

- is er een overzetboot waarmee we de wagen kunnen meenemen ?

- indien niet waar kunnen wij dan de wagen veilig achterlaten ?

- hoe verplaatsen we ons op het eiland als we de huurwagen niet kunnen meenemen, openbaar vervoer/taxi/… ?

* graag zouden wij bij aankomst in KL een auto huren, doen we dit best aan de luchthaven of doen we dit best in KL zelf ? en met welke maatschappij hebben jullie goede ervaringen ?

alvast bedankt

• bernard.bauwens@gmail.com

Hoi Cedric,

Geen probleem met de wagen er is een brug die Langkawi verbind met het vasteland. Wagen het beste aan de luchthaven of vraag het Hotel om deze de huren, of google eens rent a car in Malaysia

Bernard

• cedric

beste,

ben je zeker van die brug, op google maps zie ik totaal geen brug, kan zijn dat die brug heel recentelijk gekomen is

penang heeft wel een brug, maar langkawi brug zie ik niet ?

thanks

Cédric

• bernard.bauwens@gmail.com

Beste,

Ik was even verkeerd de brug naar Lankawi is nog in aanbouw, er zijn twee fery per dag de tijden weet ik niet. u kan ook per trein ernaar toe. De brug in Langkawi is de sky bridge, google sky bridge langkawi, zeker bezoeken daar.

groetjes

bernard

• cedric

die brug in aanbouw zal toevallig nog niet klaar zijn tegen kerst ?

super tip wat die wandelbrug betreft, bedankt daarvoor

• M

No point bringing your car to Langkawi. Renting there is much cheaper as it's a duty free island. Christmas is the most expensive time in Langkawi but you should be able to rent a small car for about RM150 per day. Alternatively, if you're not planning to do much driving, you can get a cab. Prices are fixed so not terribly expensive.

• gerry deuren

wie kan mij vertelen,wat gemideld 1 huur woninig op jaar bacis.kost maar wel om gerekend in euros

• Pisang

Wat een onzin!!! Er is helemaal geen vaste verbinding met het vaste land. Zelfs niet in aanbouw. De Langkawi Skybridge is een 125m lange canopy walk in het uiterste westen van Langkawi.

“Ik was even verkeerd”? Gebeurt wel vaker met Bernard!