Hallo Francis,
ben nu onder andere naam ingelogd, maar ben Sanne.
Wij hebben ons ticket, hotels en binnenlandse vlucht vast liggen, onze reisroute is als volgt;
Beginnen met paar dagen Dubai om de reis te onderbreken. Dan volgt Kuala Lumpur voor een paar dagen. Dan rijden we met een gehuurde auto (dit moeten we nog regelen) naar Taman Negara waar we 3 nachten verblijven (hebben van een aantal gehoord dat dat lang genoeg is), dan rijden we door naar Cameron Highlands waar we een aantal dagen blijven. Dan rijden we door naar Penang, waar we onze huurauto inleveren, blijven daar een aantal dagen en gaan dan met de boot naar Langkawi. Vanuit Langkawi vliegen we terug naar Kuala Lumpur waar we nog een paar dagen verblijven.
Weet jij of Kuala Selangor te doen is in 1 dag vanuit Kuala Lumpur? Ik heb begrepen dat in Taman Negara ook vuurvliegjes zijn, is dit een groot verschil met Kuala Selangor? In welke plaats zit de schildpadden opvang die je beschrijft? Wij gaan de olifanten bezoeken in Lanchang, ligt op de weg van Kuala Lumpur naar Taman Negara.
Ik weet niet hoe oud je kids zijn, maar als ze zelf naar school gaan zou ik daar zeker een school bezoeken, kei leuk voor ze. Hebben wij op vorige reizen ook altijd gedaan, ons zoontje is 2 dus voor hem heeft het geen meerwaarde om een school te bezoeken.
Hebben jullie al duidelijker wat jullie route gaat worden? Als je nog tips hebt hoor ik het graag!
Groeten Sanne