Beste allemaal,
Helaas was het noodzakelijk om 3 berichten te verwijderen.
Dat is al een hele poos niet meer voorgekomen, dus dank je wel, voor de reeds lange periode, dat ik geen werk had.
Waarom ingrijpen. Liefst grijp ik helemaal niet in, en in eerder gevallen heb ik bepaalde reacties op zijn beloop gelaten. Soms is het niet reageren of niet verwijderen beter dan aandacht schenken aan problemen. Nu toch ingegrepen, daar een lijn overschreden werd. Bekritiseren mits onderbouwd is niet erg, maar het een asociale reactie noemen, vind ik te ver gaan. Bij deze dus verwijdert.
Zoals juist opgemerkt werkt, moeten we blijven proberen om vragen te beantwoorden, daar is het tenslotte een forum voor. Maar aan de andere kant mag men zich ook afvragen, hoe serieus de vraagsteller is, en hoeveel moeite men doet om aan een antwoord te geraken. Indien je onderbouwd antwoord, dan is dat geen probleem.
Heb je problemen met een antwoord, meld het mij dan. Maar ga niet in het forum een discussie voeren, die juist vraag stellers weg jaagt.
Ik hoop dat ik duidelijk ben, en verwacht geen reacties op dit bericht. Laten we weer onze aandacht richten op het forum, waar de mensen met kennis een antwoord kunnen geven, en de mensen zonder kennis, zonder schaamte elke vraag kunnen stellen die over Maleisie gaat..
Vriendelijke groet,
malaysia forum guardian