malarone te koop

  • Ton en ria

    Malarone Tabletten

    Te koop 60 tabletten.

    Atovaquon/Proguanil HCI Mylan. ( 250/100mg )

    Januari/Februari 2014

    Wegens reisroutewijziging van onze reis door Maleisië en Borneo in jan/febr 2014

    In orginele verpakking. Per stuk €2.

    Interesse stuur ff een mailtje naar: tonstegers@home.nl en wij zullen

    Contact met je opnemen.

    Met veriendelijke groet.

    Ton Stegers.

  • Hay

    Overgehouden van mijn reis 40 Malarone tabletten, in orginele verpakking afkomstig van apotheek in Nederland (exp: medio 2015). Hebben ca. 2,50 euro/stuk gekost. Nu te koop 40 stuks voor 50 euro excl. verzendkosten. Reageer op dit bericht of stuur me een sms op 06-52584546

  • Stef

    58 Malarone malariapillen te koop. Normaal €4, nu €1,95 per stuk!

    Nog over van de wereldreis waar ik net van terugkom. Nieuw in de verpakking, tot 2017 houdbaar.

    In de apotheek kosten ze normaal tussen de €3,5 en €4. Je mag ze voor €1,95 per stuk hebben, of de hele partij voor €100 euro (normaal €113,10)!

    Groeten,

    Stef

  • henk

    ik heb nog 57 malarone tabletten over. exp datum 08-2016.

    te koop voor 90 euro incl verzendkosten

  • Olaf uit KK

    Wat is het toch, dat al die mensen Malarone kopen, maar niet slikken??

    Het forum begint langzamerhand meer op een markt plaats te lijken.

    Grote pillen handel.

    a), medicijnen, moet je natuurlijk nooit van iemand kopen. Die heeft ze al mee op reis gehad, je weet nooit wat ermee gebeurt is, ook al zitten ze in de originele verpakking.

    b), indien je ver op reis gaat, en.. van plan bent om pillen te kopen, dan lijkt me sterk dat er niet voldoende budget is, om nieuwe pillen te kopen.

    c), aan al die mensen, die de pillen verkopen, vertellen jullie nu ook eens, waarom je ze tijdens de reis niet geslikt hebt?

    Vriendelijke groet,

    Olaf.