Jalan Bukit Bintan

  • Trooper

    Wie weet of je met het openbaar vervoer (evt metro)goed naar Jalan Bukit Bintan kan komen.Ongeveer hoogte Novotel Century.

    Ik begreep dat er een metro naar toe ging,maar heb verwarrende breichten dat ze daar nog mee bezig zijn.

    Ik had al bij de link gekeken van Putra en Star,maar word daar niet wijzer van.

    Vast bedankt.

  • jessica

    Op dit moment rijdt de nieuwe monorail nog niet regelmatig, voor zover ik weet!

    Ik denk dat je het beste de LRT naar het KLCC kunt nemen en van daaruit een taxi pakken.

    Of als je vanaf de airport komt de metro nemen, tot aan het centraal station en daar een taxi nemen. (doe dit niet in spitstijd dan kan je wel eens vast komen te staan)

    Wanneer ga je hiernaartoe reizen?

  • Sebastian (PJ)

    Hi Trooper en Jessica,

    Sinds 1 september opereert de monorail volledig, als je naar Jalan Bukit Bintang wil dan stap je uit bij de halte Bukit BIntang (precies voor de shopping mall Sungai Wang Plaza).

    Info monorail: http://www.monorail.com.my

    Groeten,

    Sebastian

  • Trooper

    Bedankt,maar taxi weet ik wel,maar het gaat juist om het openbaar vervoer,bus metro enz.want als ik elke keer een taxi moet nemen wordt dat een zeer kostbare zaak in KL.en daar heb ik geen zin in.Er is in ieder geval wel een halte vlakbij van bus???of wat en die heen gaat wil ik graag weten.Dus alle info(behalve taxi) is welkom.

    Ik ga van 3-7 okt

    Groetjes

  • Sebastian (PJ)

    Deze is beter te zien wwar de haltes zijn:

    http://www.monorail.com.my/klms/stations/imap.htm

  • Trooper

    He Sebastian,Dank je ,hier heb ik wat aan en ga gelijk kijken..

    Thanks

  • Sebastian (PJ)

    Graag gedaan Trooper :)

    Met deze map hebt je nu alles: Star LRT, Putra, MonoRail, KTM en ERL. Meer hebben we hier niet meer. :)

    Hebt je nog vragen? Ik hoor 't wel.

    Groeten,

    Sebastian

  • Sebastian (PJ)

    Jessica, je bent nu in KL?

  • Trooper

    Sebastian ,ik heb gekeken en maak er uit op dat het nu wel in gebruik moet zijn,er is idd een halte en gaat vanaf kl Sentral dus gunstig als ik met de expresstrein aankom daar,vanaf het vliegveld

    Laatste keer dat ik er was ,was in 2000 en zat ik Renaissace en had daar een goede verbinding met alles en zo te zien hiervandaan ook.

    Toen had je nog geen trein maar de bus en dan hadden we het laatste stukje een taxi,dus zal nu weer anders zijn,dus weer even wennen,maar leuk dat het niet hetzelfde gaat,krijg je toch weer een ander gevoel.

    We zaten toen vlakbij KLCC,maar nu volgens jouw vorige info vlakbij andere winkelcentra en die hebben we nog niet gehad, toen wel MidValleymall ,dus nu kunnen we weer even vooruit met shoppen.

    Nogmaals bedankt voor je info

    Groetjes

  • jessica

    Yes, lah!!